پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1402 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 134012

از ترور دانشمندان تا حمایت از صدام، جنایات آمریکا علیه ملت ایران

آیت الله حسینی گفت: ملت ایران جنایات ننگین آمریکا از ترور دانشمندان، ساقط کردن هواپیمای مسافربری و حمایت از صدام را از یاد نخواهد برد.

به گزارش صدای جنوب  امام جمعه یاسوج به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و گفت: ملت ایران خاطره خوبی از آمریکا ندارند و با یاد آوری استکبار جهانی خیانت‌ها و جنایت‌های این کشور علیه ایران اسلامی زنده می‌شود.
آیت الله حسینی افزود: آمریکایی‌ها حتی در دوران طاغوت برخی از دانشمندان کشورمان را ترور کردند و هدف کارشکنی آنان علیه انقلاب اسلامی، توقف حرکت پیشرفت کشور است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری برخی جنایات آمریکا علیه ملت ایران اضافه کرد: از ساقط کردن هواپیمای مسافربری تا ایجاد تحریم‌ها و حمایت از صدام در جنگ تحمیلی بخشی از این جنایات است که با وجود این همه تجاوز، این کشور ضربه‌های کشنده‌ای از طرف ملت ایران دریافت کرده و این ملت، آمریکایی‌ها را از اریکه قدرت پایین کشیده است.
آیت الله حسینی دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام راحل را یادآور شد و با تبریک این روز گفت: امام راحل با تدبیر حکیمانه خود سپاه را برای مقابله با توطئه‌های گروه‌ها و افراد مختلف علیه انقلاب تاسیس کرد.
امام جمعه یاسوج با اشاره به برخی فعالیت‌های سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون افزود: نقش آفرینی سپاه در ۸ سال دوران دفاع مقدس با بسیج عمومی، در دوران پس از جنگ در حوزه محرومیت زدایی، متوقف کردن دشمنان در خارج از مرز‌ها توسط سپاه قدس از جمله خدمات مجموعه سپاه پاسداران است.
آیت الله حسینی فرا رسیدن عید فطر را به مردم استان تبریک گفت و بیان کرد: این عید یعنی، پس از یک ماه میهمانی و مبارزه با نفس خداوند متعال پاداش‌ خود را در این عید به بندگان خالص خود می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خداوند متعال بر بندگان خود مهربان و بخشنده است، گفت: کسانی که برنج و گندم استفاده می‌کنند در صورت تمایل میتوانند فطریه ترکیبی دهند یعنی مثلا اگر خانوادهدچهاره برای دو نفر گندم و دو نفر برنج به عنوان زکات فطریه به فقرا و نیازمندان پرداخت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به لزوم توجه به معماری اسلامی در ساخت و ساز‌ها اشاره کرد و گفت: سازه‌های قدیمی که معماری اسلامی دارند دارای هنر، فرهنگ و دینی است و در طول زمان حفظ می‌شود چنانچه بنا‌های مختلف اسلامی در طول زمان از گذشته تا امروز حفظ شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت