پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اردیبهشت 1402 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 134156

پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت صعود نفت گچساران به لیگ دسته یک کشور

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی قهرمانی در لیگ دسته دوم و صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به رقابت‌های لیگ یک کشور را تبریک گفت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی قهرمانی در لیگ دسته دوم و صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به رقابت‌های لیگ یک کشور را تبریک گفت.
متن پیام سیدعلی احمدزاده به این شرح است:
قهرمانی غرورآفرین در لیگ دسته دوم و صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به رقابت‌های لیگ یک کشور را به مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، مدیریت محترم باشگاه، کارکنان این باشگاه، هواداران، جامعه ورزشی استان و مردم شریف گچساران تبریک می‌گویم.
جوانان غیرتمند این تیم با قابلیت و توانمندی بسیار بالای خود توانستند با لطف خدا، حمایت بی‌دریغ مسئولان استانی، شهرستانی و مردم عزیز و سلحشور استان به این موفقیت ارزنده دست یابند.
قهرمانی با اقتدار و صعود شایسته تیم نفت و گاز گچساران به لیگ دسته اول کشور نشان از لیاقت ورزشکاران استان دارد و بدون تردید تلاش‌های مجدانه‌ تک‌تک بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه این مهم را میسر ساخته است.
اینجانب ضمن تقدیر از تلاش های خستگی‌ناپذیر مدیرعامل محترم شرکت نفت و گاز گچساران، مجموعه باشگاه ورزشی نفت و گاز گچساران بخصوص مربیان، بازیکنان و مسئولان تیم، این پیروزی را به مردم ورزش دوست استان، دست‌اندرکاران و بازیکنان شادباش می‌گویم و امیدوارم زمینه حضور پرقدرت این تیم در لیگ دسته اول کشور با همکاری و حمایت های استانی و مدیران باشگاه فراهم آید که برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشی استان بیفزاید.
از خداوند متعال سرافرازی این تیم پر قدرت را آرزومندم. همین طور خبر فوت ناگهانی بازیکن تیم فوتبال شهدا بابلسر در جریان این مسابقه را خدمت خانواده محترم ایشان و همه ورزش دوستان کشور تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

                 سیدعلی احمدزاده
      استاندار کهگیلویه و بویراحمد

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت