پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اردیبهشت 1402 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 134569

آمادگی همه معاونت‌های سپاه فتح استان برای برگزاری کنگره شهدا

سردار خرمدل گفت: همه دستگاه‌های اجرایی برای هرچه بهتر برگزار کردن دومین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد همکاری کنند.

به گزارش صدای جنوب ، نشست هماهنگی و هم‌اندیشی کمیته‌های چندگانه کنگره ملی شهدای استان با حضور فرمانده سپاه فتح و معاونت‌های فرهنگی، فضای مجازی، امور ایثارگران این نهاد و همچنین مسئولان کنگره شهدای استان و سایر معاونت‌های مربوط با این رویداد ملی در سالن کنگره شهدای استان برگزار شد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، گفت: همه ما بدهکار خون شهدا هستیم و وظیفه داریم در مسیر آنان و در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل مقدس انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

سردار حمید خرم‌دل خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر دومین کنگره شهدای استان در سال آینده شد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی موظف به همکاری برای هرچه باشکوه برگزار کردن این رویداد بزرگ معنوی در استان هستند.

خرم‌دل با تأکید بر لزوم همکاری همه نهاد‌های اجرایی و معاونت‌های سپاه فتح در برگزاری این کنگره، اضافه کرد: امروز باید با جان و دل برای شهدا در میدان حضور داشته باشیم و کار‌ها را برای رسیدن بودجه معطل نکنیم و سعی کنیم با کار جهادی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این کنگره اقدام کنیم.

مسئول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اشاره به نیاز‌های مهم در برگزاری این کنگره، گفت: فضای بصری مناسب، نصب تمثال شهدا در همه نقاط استان و حتی زیباسازی فضای شهری از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای برگزاری دومین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد است.

سرهنگ ایمان خردمند با تأکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای برگزاری کنگره‌ای باشکوه و در خور شان شهدای استان، افزود: در فرصت باقی مانده تا برگزاری کنگره شهدای ۱۴۰۳ باید برنامه ریزی منسجم و اصولی انجام شود.

معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از تولید و ساخت هفت اثر فاخر سرود برای دومین کنگره شهدا خبر داد و گفت: معاونت فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با همکاری مرکز آفرینش‌های هنری استان در حال ساخت هفت سرود در خصوص کنگره شهدای استان در سال ۱۴۰۳ است.

سرهنگ مثنوی با ابراز گلایه از همکاری نکردن برخی مراکز و ادارات فرهنگی با معاونت فرهنگی سپاه فتح استان افزود: برای تولید سرود باید بودجه‌ای در اختیار این معاونت قرار گیرد، تا بتوان آثار در خور شأنی برای این کنگره ملی تولید کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت