پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1402 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 134685

آغاز جشنواره نوجوان خوارزمی در کهگیلویه

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه در حاشیه داوری این جشنواره به تشریح اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی پرداخت و گفت:فرایند یاددهی_یادگیری با تکیه بر استفاده از فناوری های نوین،تنوع بخشی به محیط های یادگیری و موقعیت محور،فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت ها،توسعه توانمندی های دانش آموزان و کاربردی کردن دانش و ارتباط با نیاز های جامعه بخشی از اهداف جشنواره خوارزمی می باشد.

صدای جنوب:

نهمین دوره مسابقات شهرستانی جشنواره نوجوان خوارزمی آغاز شد.

فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه در حاشیه داوری این جشنواره به تشریح اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی پرداخت و گفت:فرایند یاددهی_یادگیری با تکیه بر استفاده از فناوری های نوین،تنوع بخشی به محیط های یادگیری و موقعیت محور،فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت ها،توسعه توانمندی های دانش آموزان و کاربردی کردن دانش و ارتباط با نیاز های جامعه بخشی از اهداف جشنواره خوارزمی می باشد.

 

فاطمی زاده استقبال بالای دانش آموزان در جشنواره نوجوان خوارزمی را چشم گیر عنوان کرد و گفت:در مرحله درون مدرسه ای ۴۵۷۶ دانش آموز به رقابت پرداختند که از این بین ۵۴۷ دانش آموز به مرحله ی شهرستانی راه یافتند.

 

وی محور های جشنواره را معرفی کرد و اظهار داشت:جشنواره نوجوان خوارزمی در ۱۳ محور قرآن و معارف اسلامی،پژوهش،زبان و ادبیات فارسی،فرهنگ و هنر(هنرهای نمایشی،عکاسی روایی)،سلامت و تربیت بدنی،کار و فناوری(دست سازه،بازارچه های کسب و کار،برنامه نویسی)،مناظره مطالعات اجتماعی،ریاضیات،فعالیت های آزمایشگاهی،زبان انگلیسی و بازیهای مهارتی و توسعه فردی مقطع متوسطه اول در حال برگزاری است.

 

فاطمی زاده افزود:داوری این جشنواره تا پایان هفته ادامه دارد و اسامی برگزیدگان شهرستان متعاقبا اعلام می شود.

 

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه شرکت کنندگان از عوامل برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

 

صادق خاقانی جو سرپرست معاونت آموزش متوسطه و دبیر جشنواره خوارزمی گفت:هدف از اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.

 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در کنار آموزش رسمی، اجرای طرح های مختلف در مقاطع تحصیلی برای درگیر کردن همه دانش آموزان و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود است.

 

خاقانی تصریح کرد: این طرح ها بزنگاه هایی هستند که بسترسازی اجرای آنها به منظور بروز خلاقیت، نوآوری و استعدادهای نهفته دانش آموزان ضروری است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت