پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اردیبهشت 1402 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 135038

تشریح برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در کهگیلویه و بویراحمد با برنامه ریزی‌های ویژه برگزار می‌شود.

به گزارش صدای جنوب ،نماینده، ولی فقیه در استان در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی و ۱۵ خردادبا اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو برای تمام آزادیخواهان جهان است، گفت: امروزه همه گرایش‌های مذهبی در ادیان مختلف اگر وجود دارد زیر سایه انقلاب امام خمینی (ره) بود و اگر امام خمینی نبود حکومت خاندان پهلوی در ایران ادامه می‌یافت.
آیت الله حسینی به نفوذ اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی در دنیا اشاره کرد و افزود: ما باید قدر نظام مقدسمان را بدانیم البته مردم در همه مناسبت‌ها این علاقه و پایبندی به انقلاب و نظام را نشان دادند.
وی به پخش سریال آتش و باد از پخش سیمای جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جریان ظلم خوانین وهمکاری انگلیس‌ها خود درس بزرگی است برای آنان که فکر می‌کنند انقلاب هیچ دستاوردی نداشته است.
حجت الاسلام خاضع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این نشست از اجرای برنامه‌های متعدد در سالروز ارتحال امام خمینی و ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: ترویج گفتمان رهبری، تبلیغات محیطی، استفاده از شاعران آئینی، تولید کلیپ و محتوا در فضای مجازی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی نمایشگاه کتاب و برگزاری شب شعر بخشی از این برنامه هاست.
هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این نشست با اشاره به اینکه فضاسازی در ادارات و دستگاه‌ها باید انجام شود، گفت: امروز هرچه داریم به برکت امام وخون شهداست وباید با ادای دین برنامه‌های این ایام را هرچه با کیفیت‌تر برگزار کنیم.
هاشمی مهر از تشکیل شورا‌های ادازای شهرستان‌ها در بقاع متبرکه هر شهرستان خبر داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت