پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 بهمن 1395 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 13523

چرایی حمله رسانه‌های دلواپس به صفدر حسینی/ دولت وارد عمل شود/ لزوم بازگشت فرزند ملی کهگیلویه به صحنه مدیریت کشور

خدا جای حق نشسته و افرادی که با آبروی افراد دیگر بازی می کنند در پاسخ به رفتارشان در پیشگاه الهی گریزی ندارند

پایگاه خبری صدای جنوب:

در چند ماه گذشته دلواپسان تلاش گسترده ای بر کم فروغ جلوه دادن فعالیت های دولت در عرصه داخلی و بین المللی داشتند رسانه‌های وابسته به آنها با تمام توان علاوه بر این موضوع بر هدف قرار دادن مهره های کلیدی و اصلاح طلب دولت داشته تا بدین ترتیب دست دولت را برای استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی را کوتاه کنند.
به گزارش صدای جنوب، هنوز هجمه هایی که گاه و بیگاه رسانه‌های دلواپس با یک متودولوژی خاص بر علیه حقوق های نامتعارف و به ویژه شخص سید صفدر حسینی وارد کردند از یاد مردم نرفته البته خدا جای حق نشسته و افرادی که با آبروی افراد دیگر بازی می کنند در پاسخ به رفتارشان در پیشگاه الهی گریزی ندارند.
به هر حال یکی از ارکان اقتصادی دولت دکتر صفدر حسینی وزیر اقتصاد و کار در دولت های اصلاحات و یکی از برندهای اقتصادی کشور بود که در دولت اعتدال به درستی و با تصمیم صحیح روحانی بر مسند ریاست صندوق توسعه ملی تکیه داد.
همگان می‌دانند دکتر حسینی صندوق توسعه ملی را به چه شکلی تحویل گرفت و چگونه تحویل داد این چیزیست که مایه مباهات سید صفدر حسینی و طرفدارانش است که این مدیرعامل پاکدست با صندوق توسعه چه کرد.
اما هراس واقعی دلواپسان چیز دیگری بود؛ در واقع رسانه های دلواپس وقتی دیدند که دکتر حسینی با چه اقتداری کار می‌کند و یکی از نیرو های کلیدی دولت در پیشبرد اهداف سیاسی و اقتصادی می باشد بلافاصله تصمیم به ایجاد هجمه گرفتند.
حملاتی که به سرابی مانند بود و پایه و اساسی نداشت زیرا نه جرمی اتفاق افتاده بود و نه حرکت غیرقانونی، بلکه یک پایه حقوقی که از دولت قبل بنا گذاشته شده بود ادامه پیدا کرده بود، با این تفاوت که صفدر حسینی چندین بار از رئیس جمهور تقاضای بازبینی و بازنگری در حقوق هیات عامل را داشت و خیلی جالب است که جبهه دلواپسی که مدعی نگرانی بیت‌المال است اما از حق الناس نمی ترسد زیرا حق الناس را نمی توان بدون ادای حق فرد جبران کرد.
آنان هر چه در توان داشتند، گذاشتند تا آبروی یک فرد فرهیخته و استاد برجسته دانشگاه که به پاکی شهره است را برده و وی را متهم نمایند اما خداوند همه تارهای عنکبوت آنها را برهم زد و همگان بر پاکدستی رئیس سابق توسعه ملی صحه گذاشتند که مصداق آن سخنان نوبخت، بهمنی، پزشکیان و مطهری در خصوص قانونی بودن حقوق ها بود.
اما جای بسی تعجب است که مخالفین دولت و اصلاحات به همین راضی نمی شود به هر گاه می بینند که دوباره صحبت از حضور سید صفدر حسینی در عرصه مدیریت کلان و خدمت به کشور است دوباره جوسازی می کنند و بازی برای افکار عمومی راه می اندازند که بازنده آن خودشان هستند.
البته دولت باید در این زمینه با قدرت ورود کنند و وقتی که هیچ مستند و دلیلی بر کوتاهی دکتر حسینی وجود ندارد و وی بر اساس قانون عمل کرده باید ضمن حمایت از وی شرایط را جهت استفاده از این ظرفیت ملی و مدیر توانمند فراهم نماید تا همه طرفداران دولت و اصلاحات در آستانه انتخابات به اعتدال روحانی و اینکه ایشان پشت نیروهای خدوم و تأثیرگذار را خالی نمی گذارد، پی ببرند.
موضوعی که اگر اتفاق نیفتد نه شخص صفدر حسینی بلکه در وهله اول دولت روحانی و سپس مردمی که نیاز به خدمت صادقانه دارند از آن زیان می بینند و سود آن به حساب جریان دلواپس سرازیر می شود و زمینه دیگر بداخلاقی ها و جنجال سازی ها علیه دولت یازدهم را فراهم می کند.

پرسنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت