پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1402 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 135774

تخفیف ویژه مجتمع تفریحی ورزشی و گردشگری هتل المپیک بمناسبت میلاد امام رضا(ع)

مدیر مجتمع تفریحی ورزشی و گردشگری المپیک ولادت امام رضا (ع) را به تمامی مسلمانان جهان و مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت

مدیر مجتمع  تفریحی ورزشی  گردشگری هتل  المپیک یاسوج  در گفتگو با خبرنگار ان ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد امام رضا (ع) ؛به  این مناسبت فرخنده ، این مجتمع  در نظر دارد تخفیف ویژه ای  به مناسبت این روز پر میمنت  به مشتریان خود تقدیم نماید.

ازادی  تصریح کرد: تخفیف های ویژه برای عموم همشهریان  تا ۲۵و ۱۵  درصدی برای همه بخش های خود برای علاقه مندان تدارک دیده است.

 وی خاطرنشان کرد:این تخفیف ویژه از روز چهارشنبه ۸ خرداد تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.  این  تخفیفات ویژه برای همه بخش های خود برای علاقه مندان تدارک دیده است

 ازادی گفت:اینبار به پاس قدردانی از شما مشتریان عزیز این مجتمع بزرگ تخفیف ۲۵٪ درصدی در بخشهای ورزشی و تفریحی و تخفیات  ۱۵٪درصدی در بخشهای رستوران و فست فوود  و الا چیق از تاریخ ۸ خرداد  تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۲   را برای این مجموعه بزرگ  اعمال کنیم تا عیدی ویژه ای از طرف ما به شما به مناسبت ولادت این امام رئوف داده باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: همشهریان عزیز  و مسافران و گردشگران  می‌توانید با استفاده از خدمات رفاهی  و اقامتی  و گردشگری  ، و شهربازی ها و مراکز تفریحی و همچنین استفاده از استخر و  ،حتی رستوران، فست فود، کافی شاپ ا وقات خوشی را برای سفر خود به وجود بیاورید.  

ازادی اضافه کرد:در زمینه رستورانی نیز این مجتمع در ایران حرف برای گفتن دارد، سرو انواع وعده های غذایی هم در تنها سالن گردان استان و هم سالن ۲۵۰ نفره و کافه های سنتی این مجتمع انجام و غذاهای متنوع با کیفیتی همتراز با بهترین رستوران های تهران و شیراز با قیمتی به مراتب بسیار کمتر از آنها و در حد رستوران های کهگیلویه و بویراحمد عرضه می شود.

کافه های این مجتمع نیز با انواع نوشیدنی و دسر میزبان مراسمات مختلف است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت