پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1402 ساعت 01:03:: شناسه خبر: 136323

پیام نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

صدای جنوب: پیام نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی   بسم الله الرحمن الرحیم ‌‌ مسئولین مملکت باید به معناى حقیقى کلمه، کشاورزى را در اولویت قرار دهند (مقام معظم رهبری مد ظله العالی)   ۲۱ خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد […]

صدای جنوب:

پیام نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

‌‌ مسئولین مملکت باید به معناى حقیقى کلمه، کشاورزى را در اولویت قرار دهند

(مقام معظم رهبری مد ظله العالی)

 

۲۱ خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد ماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی ،روز جهاد کشاورزی است.

عمده کشورهای توسعه یافته دنیای امروز، کشاورزی را به عنوان بخش زیربنایی توسعه اقتصادی خود انتخاب کرده و با استفاده از ظرفیت‎های فراوان این بخش توانسته‎اند علاوه بر خودکفایی و تامین امنیت غذایی، به توسعه سایر بخش‎ها نیز دست یابند.

بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بدلیل داشتن شرایط جغرافیایی و وضعیت مطلوب خاک و نیز بارندگی های نسبتا پایدار، یکی از قطب‌های اصلی در پیشرفت و توسعه اقتصادی جنوب کشور به حساب می آید و این امر مرهون زحمات مجموعه مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی، ادارات تابعه و کشاورزان پرتلاش استان است.

لذا اینجانب هفته جهادکشاورزی را به رئیس، معاونین، مدیران، کارشناسان، مروجین و کلیه کارکنان سازمان جهادکشاورزی و ادارات تابعه استان و همه تولیدکنندگان و تلاشگران این عرصه تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت مردمی؛ ایران قوی در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید تا مرحله خودکفایی محصولات کشاورزی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

 

ابراهیم طاوسیان

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه

سازمان جهاد کشاورزی

استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت