پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1402 ساعت 09:03:: شناسه خبر: 136332

مناعت طبع خانواده شهدا از وظایف مسئولان برای خدمت به آنان کم نمی‌کند

مشاور امور ایثارگران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : کم توقعی و مناعت طبع خانواده شهدا از وظایف و تکالیف مسئولان برای خدمت مطلوب به آنان چیزی کم نمی‌کند.

مسعود آزادی شامگاه یکشنبه در یاسوج در دیدار با خانواده شهید فضل الله روانان با استناد به سخنان این خانواده معظم شهید ، کم توقعی آنان را ستود و تاکید کرد: بازدید از خانواده شهدا به منظور شنیدن بی واسطه مشکلات آنان و تلاش برای رفع آنان انجام می گیرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که ۲ سال پیش در حضور مسئولان عالی رتبه کشور برگزار شد درباره اینکه همه امید من به فرزندان شهداست گفت: رفع مشکلات یادگاران شهدا و خانواده آنان نیازمند تلاش همه مسئولان است.

۱۵۹ نفر از یادگاران شهدای کهگیلویه و بویراحمد بیکارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۵۹ نفر از یادگاران شهدای استان بیکار هستند گفت: تلاش برای فراهم کردن شرایط اشتغال این فرزندان باارزش شهدا نیازمند تلاش بیشتری است.

رضا پارسیان نژاد یکشنبه شب در بازدید از خانواده شهید فضل الله روانان که در حضور مشاور امور ایثارگران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد تاکید کرد: شمار یادگاران شهدای استان یکهزار و ۵۰۰ شهید است.

وی تاکید کرد: فرزندان شهدایی که تاکنون در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بکار گمارده شده اند خدمت گذارانی صادق بوده اند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سرکشی از خانواده های شهدا از مصادیق تکریم آنان است تصریح کرد: در ۲ سال گذشته بیش از ۱۸ هزار و ۹۰۰ سرکشی از خانواده شهدا انجام شد.

 

پارسیان نژاد عنوان کرد: بیش از ۱۲هزار مورد از این سرکشی ها در سال ۱۴۰۱ مورد بوده که نسبت به سال پیش دو برابر شده است.

شهید فضل الله روانان در سال ۱۳۶۴در عملیات پیروزمند والفجر هشت در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید و تا سال ۱۳۷۶ مفقودالاثر بود.

نظرات

  1. سجاد گفت:

    برادر شما که می گویید در دوسال گذشته ۱۸۹۰۰ سرکشی از خانواده شهدا انجام شده به نکات زیر توجه کنید
    ۱. یعنی روزی ۲۶ بازدید و حدود اگر اصلا نخوابیده باشید ساعتی بیشتر از ۲ بازدید پس کی وقت گردید به بقیه کارهایتان برسید ایا جانبازان و زنده ها مهم نیستند
    ۲. اگر شهدا ۱۵۰۰ نفر باشند به خانواده هر شهید حدود ۱۳ بار طی دوسال اولا خروجی ۱۳ بار بازدید چه بوده و چه تاثیری در زندگی آنها داشته ثانیا خانواده ۶ شهید که از بستگان بنده است طی ۵ سال گذشته حتی یکبار سرکشی نداشته اخه چرا پارتی بازی بوده یا امار دروغه

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت