پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1402 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 136795

امام جمعه کهگیلویه:

قضات با نگاه رأفت اسلامی به مردم کمک کنند/مقابله با مفسدین و دانه‌درشت‌ها سبب آرامش در جامعه می شود/سازمان تبلیغات از افتخارات امام(ره) است

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت، با یادآوری روز عرفه اظهار کرد: عرفه روز شناخت، توبه، بندگی و روز استغفار است.

امام جمعه کهگیلویه عرفه را قضای رمضان عنوان و تصریح کرد: به سوی اعمال صالح پیش رویم چرا که خدای رحمن در این شب و روز بسیار عطا می‌کند و مورد لطف قرار می‌دهد.

وی افزود: روز عید قربان روز گذشت از نفسانیات است، لذا یکی از مسائلی که باید توجه جدی شود مسئله احیاء سنت قربانی است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: قربان عید بندگی است.

امام جمعه کهگیلویه برخورد دولت آلبانی با منافقین را یادآور شد و با بیان این‌که این برخورد درس و عبرت‌های زیادی دارد بیان کرد: نخستین درسی که دارد قدرت بازدارندگی بالای نظام جمهوری اسلامی و توان نظام و غلبه بر تهدیدها است.

وی اظهار کرد: بعد از جنگ ترکیبی در پاییز گذشته که دشمن با این‌ها داشت و امروز جهان این اتفاق را دید و فتنه ترکیبی شکست خورد و این نشانه اقتدار نظام اسلامی و دیپلماسی همراه با میدان عزتمندانه اسلامی است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: کسانی که دیروز با این‌ها عکس یادگاری می‌گرفتند امروز می‌گویند از این‌ها مبرا هستیم.

وی تصریح کرد: دیگر پیام مهم این اتفاق برای داخل این است که به عناصر خودفریفته با سابقه انقلابی می‌گوییم مراقب باشید این‌هایی که اروپا و غرب حمایت‌شان می‌کرد امروز بیرونشان کردند، شمایی که علیه نظام مصاحبه می‌کنید درس بگیرید و این کار برای شما عبرت شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خطاب به مزدوران قلم به دست داخلی گفت: جمهوری اسلامی درخت تنومندی است و با هزار تبر از ریشه در نخواهد آمد و منتظر سیلی سخت به صورت همه مزدوران باشید.

امام جمعه کهگیلویه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، از این قوه به عنوان رکن رکین نظام اسلامی نام برد و افزود: در این جایگاه دهان مفسدین بسته است و از زمان آمدن آیت‌الله رئیسی به قوه مجریه، منافذ فساد بسته شده است.

وی یکی از مشکلات مردم در این راستا را روند طولانی و خسته‌کننده اطاله دادرسی عنوان و خواستار رفع این مشکل شد و بیان کرد: دولت در این زمینه کمک کند و نهایت تلاش را برای جذب قضات جوان، مومن و انقلابی به کار گیرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر این را هم گفت که قضات با نگاه رأفت اسلامی به مردم کمک کنند.

وی افزود: اگر با مفسدین و دانه‌درشت‌ها مقابله صورت بگیرد، آرامش در جامعه حاکم خواهد شد.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که متاسفانه برخی محاسن‌سفیدها برای برخی جرم‌ها ورود می‌کنند گفت: این جای تعجب دارد، از قوه قضائیه تقاضا داریم کسانی که نسبت به نوامیس مردم ابایی ندارند را بدون تعارف با آن‌ها برخورد صورت گیرد.

وی هم‌چنین خواستار برخورد با ترک فعل مسئولان شد و بیان کرد: مسئولان کم‌توجه داریم که اگر با این‌ها برخورد شود برخی مشکلات حل می‌شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان از افتخارات امام است، اما نسبت به مسئله مالی آن کم توجهی می‌شود، اگر به اندازه برخی فیلم‌های سینمایی به آن اعتبار می‌دادند کارهای بهتری انجام خواهد گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت