پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1402 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 136881

درخواست ۴۲۰ جانباز کهگیلویه وبویراحمدی در کمیسیون پزشکی بررسی شد

معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت:درخواست ۴۲۰ جانباز ساکن این استان برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی بررسی شده است

منوچهر هرمز پور روز شنبه در حاشیه برگزاری نشست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود:این کمیسیون پزشکی که در مدت زمان ۲ روز در یاسوج برگزار شد ۱۶۰ نفر برای ارتقای خدمات حق پرستاری و ۲۶۰ جانباز نیز برای افزایش درصد جانبازی درخواست دارند.

وی بیان کرد:کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد برای تعیین درصد ناشی از جراحات جنگ ،درگیری در مناطق مختلف با اشرار و گروهک های تروریستی شامل تیروترکش ، موج انفجار ،شیمیایی برگزار شده است.

معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:تصمیمات اولیه کمیسیون با حضور ۳۵ نفر از عوامل اجرایی که ۱۰ نفر آنان اعزامی از تهران بودند گرفته شده و نتیجه نهایی نیز پس از ۲۰ روز به صورت پیامکی اعلام می شود.

وی با اشاره به اهمیت جانبازان به عنوان یادگاران روزهای سخت مقاومت و خون تاکید کرد: کیفیت بخشی به خدمات رسانی به این ایثارگران از اولویت های دولت سیزدهم است.

وجود ۱۰ هزار و ۸۲۵ جانباز که ۵۸ نفر آنان بالای ۷۰درصد هستند نشان دهنده میزان مشارکت چشمگیر مردم استان در فعالیت های وطن دوستانه در دوران جنگ تحمیلی است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت