پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 تیر 1402 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 137060

درخشش دبیران کهگیلویه درجشنواره الگوهای تدریس؛

کسب هفت سهمیه کشوری در نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر استان/بانوان خوش درخشیدند

صدای جنوب: به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه، فریدون فاطمی زاده از کسب ۹ مقام اول تا سوم در جشنواره استانی الگوهای تدریس برتر خبر داد. فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک به دبیران برتر در استان گفت:این مسابقات در راستای اجرای برنامه های کیفیت بخشی به […]

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه، فریدون فاطمی زاده از کسب ۹ مقام اول تا سوم در جشنواره استانی الگوهای تدریس برتر خبر داد.

فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک به دبیران برتر در استان گفت:این مسابقات در راستای اجرای برنامه های کیفیت بخشی به آموزش متوسطه و توسعه شایستگی حرفه ای دبیران متوسطه دوم در ۱۷ رشته مختلف در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱برگزار شد.

فاطمی زاده در ادامه این خبر گفت:دبیران مقطع متوسطه دوم شهرستان کهگیلویه در نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر در استان ۴ مقام اول و ۵ مقام دوم تا سوم را کسب کردند.

صادق خاقانی جو معاون آموزش متوسطه شهرستان کهگیلویه در ادامه گفت:درراستای اجرای مطلوب نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر مقطع متوسطه دوم با ارسال بخشنامه و شیوه نامه این جشنواره آثار برتر را در شهرستان ارزیابی و داوری و به دبیر خانه استانی مسابقات ارسال کردیم.

خاقانی جو گفت:آثار راه یافته به استان از آثار برتر دبیران شهرستان هستند که در این دور از مسابقات۷ سهمیه کشوری کسب کردند.

وی نام دبیران و عنوان رشته های الگوهای تدریس برتر را معرفی کردند:در بخش کلیپ های آموزشی دروس ریاضی و آمار(سرکار خانم زینب الهی مقام اول),زبان و ادبیات فارسی(جناب آقای ابوذر مرادی) و شیمی(سرکار خانم سکینه پور ابراهیمی مقام دوم) ,تحلیل کتاب درسی دین و زندگی(خانم ها سیده راضیه هاشمی فرد و آسیه عطا نژاد مقام دوم) , تحلیل کتاب درسی سلامت و بهداشت(خانم ها گلی قاسمی,زینب زارعی دژکوه و سمیه مسکینی مقام اول)، سرکار خانم مریم نوروزی مقام دوم , پوستر آزمایشگاه( سرکار خانم مریم نوروزی مقام اول و سرکار خانم نوشین دیده دار مقام سوم) و در بخش اینفوگرافیک زبان انگلیسی سیده اکرم آذر شب مقام سوم را کسب کردند.

خاقانی جو در پایان کسب عناوین اول تا سوم این جشنواره را به دبیران و فرهنگیان شهرستان تبریک گفت و از زحمات آن ها تشکر کرد و برای آن ها در مرحله کشوری آرزوی موفقیت داشت.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت