پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1402 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 137236

نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی در گچساران برگزار شد

نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با شرکت ۴۵۰ نفردانش آموز و عوامل اجرایی، ناضر و داور درگچساران برگزار شد.

صدای جنوب؛

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با شرکت ۴۵۰ نفردانش آموز و عوامل اجرایی، ناضر و داور درگچساران برگزار شد.
حسنعلی عزت خواه در آئین برگزاری نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در گچساران اظهار کرد: نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با شرکت بیش از ۴۵۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی، داور و ناظردر گچساران برگزار شد


مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی دانش آموزان از سراسر استان اعم از گچساران ، بویراحمد ، دهدشت ، لوداب ، باشت ، لنده ، بهمئی ، چرام ، چاروسا ،دیشموک ، عشایر ، دنا ، مارگون حضور داشتند.


عزت خواه عنوان کرد: این جشنواره مهم در ۱۳ محور برگزار شده است و منتخبین استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.
محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان درسه مرحله آموزشگاهی ؛منطقه ای شهرستانی و استانی برگزار شد.
وی بیان کرد: جشنواره خوارزمی یکی از جشنواره‌های علمی در کشور است که هر ساله بین دانش‌آموزان مستعد برگزار می‌شود.


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: برگزیدگان مرحله شهرستانی به صورت تیمی در ۱۳محور انتخاب شدند و به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.
جمالی بیان کرد: این جشنواره به میزبانی گچساران با حضور بیش از ۳۹۰ دانش آموز برگزار شد که منتخبین آن به مرحله کشوری که در شهریور ماه در استان گیلان برگزار می شود اعزام خواهند شد.
وی گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی به صورت تیمی برگزار می شود و در مرحله آموزشگاهی بیش از ۱۳ هزار نفر از دانش آموزان در این جشنواره شرکت کردند.


انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش گچساران نیز اظهار کرد: در جشنواره خوارزمی امسال حدود ۴۰۰دانش آموزمقاطع متوسطه سراسر استان و ۵۰نفر داور،ناظر و عوامل احرایی حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه امسال این جشنواره به میزبانی گچساران برگزار گردیداضاف کرد: از شهرستان گچساران حدود ۴۰ دانش آموز مقطع متوسطه در این جشنواره شرکت کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت