پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1402 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 137289

جایگاه ممتاز کهگیلویه وبویراحمد در پاسخگویی برای صدور مجوزهای کسب و کار

وزارت اقتصاد اعلام کرد: مجموع شاخص پاسخگویی به موقع ۳۱ استان‌ کشور در خصوص صدور مجوزهای کسب و کار در یک سال گذشته ۹۰.۶ درصد است و استان ایلام با کمترین تاخیر در بررسی درخواست‌های ثبت شده در درگاه ملی مجوزها، ۹۶.۴ درصد پاسخگویی به موقع داشته است.

صدای جنوب:

به گزارش صدای جنوب وبه نقل از  وزارت اقتصاد، بر اساس گزارش درخواست و صدور مجوزها به تفکیک استان‌های کشور از ۲۳ تیر ماه سال گذشته تا اول تیر ماه امسال در مجموع استان‌های کشور ۸۳۴ هزار و ۷۲۵ درخواست به درگاه ملی مجوزها رسیده که از این تعداد ۳۵۸ هزار و ۶۸۲ مجوز صادر شده و ۳۵۷ هزار و ۲۹۰ درخواست رد ۱۱۸ هزار و ۴۹۹ درخواست در دست بررسی است و ۷۸ هزار و ۸۰۰ درخواست با تاخیر در بررسی مواجه شده اند.در مجموع شاخص پاسخگویی ۳۱ استان کشور در خصوص صدور مجوزهای کسب و کار ۹۰.۶ درصد است.

استان ایلام بیشترین رتبه را در شاخص پاسخگویی به موقع با ۹۶.۴ درصد و تنها ۵۹۹ بررسی با تاخیر به درخواست‌ها، به دست آورده و بعد از آن استان کهگیلویه و بویراحمد با تنها ۷۱۷ تاخیر در بررسی درخواست‌ها ۹۵.۵ درصد در شاخص پاسخگویی به موقع را کسب کرده است.

استان‌های همدان، گلستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، البرز، خراسان شمالی، لرستان، فارس، زنجان، مازندران، تهران، خوزستان، مرکزی، قزوین، آذربایجان غربی، سمنان و خراسان رضوی بیش از ۹۰ درصد درخواست‌ها را به موقع بررسی و تعیین تکلیف کرده‌اند.

در بررسی استانی، استان اصفهان بیشترین تاخیر در بررسی درخواست‌های صدور مجوز کسب و کار را داشته و از ۴۲ هزار و ۳۸۸ درخواست در بازه زمانی این گزارش، ۱۹ هزار و ۹۹۹ درخواست با تاخیر بررسی شده و شاخص پاسخگویی به موقع این استان ۸۵.۴ درصد است.

بعد از اصفهان، خراسان جنوبی شاخص پاسخ‌گویی ۸۸.۱ درصد و سپس هرمزگان شاخص پاسخگویی ۸۸.۶ درصد را کسب کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت