پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1402 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 137372

جزئیات برگزاری ششمین سوگواره منطقه ای شعر آیینی «مشک تشنه» در شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری ششمین سوگواره منطقه‌ای مشک تشنه در شهریورماه سال‌جاری در دهدشت خبر داد.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، عبدالکریم عبودی گفت: جلسه هماهنگی با انجمن شعر برای برگزاری ششمین سوگواره ی منطقه ای شعر آیینی مشک تشنه ی شهرستان کهگیلویه، در دهدشت برگزار شد.

 

وی افزود: این سوگواره به صورت منطقه‌ای با حضور استان‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان ، فارس و کهگیلویه و بویراحمد در سه بخش شعر کلاسیک، سپید و بومی (گویش محلی) برگزار خواهد شد و آیین اختتامیه این سوگواره در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ خواهد بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: هر شاعر در هر رشته می‌تواند حداکثر سه اثر به صورت تایپ شده به دبیرخانه سوگواره ارسال نماید و راه‌های ارسال آثار از طریق ارسال پستی به دبیرخانه جشنواره (اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه) و پست الکترونیک ( mashketeshneh6@gmail.com ) و شماره فکس ( ۰۷۴۳۲۲۶۹۴۸۴ و ۰۷۴۳۲۲۶۹۴۸۵ ) می باشد و همچنین در هر رشته، نفر اول ۳۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر دوم ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال و نفر سوم ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال، به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت خواهد کرد.

در این جلسه اعضای انجمن شعر کهگیلویه پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این سوگواره ارائه دادند.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت