پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 تیر 1402 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 137530

خبرخوب/مدارس کهگیلویه در بین مدارس تحول آفرین کشور قرار گرفتند

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: مدارس این شهرستان در بین مدارس تحول افرین کشور قرار گرفتند.

صدای جنوب:

فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از انتخاب دو هنرستان و یک دبستان تحولی شهرستان در رویداد بین المللی ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای در سطح کشور خبر داد.

فاطمی زاده ضمن تبریک کسب این سه سهمیه به مدیران مدارس و دانش آموزان گفت:این دو هنرستان از بین ۱۱۰۰ هنرستان کشور انتخاب شدند که موفقیتی بزرگ برای  هنرآموزان، هنرجویان هنرستان شهرستان کهگیلویه می باشد.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه از مدیران و عوامل آموزشی و اجرایی این دو هنرستان تشکر کرد و گفت:هنرستان دخترانه بنت الهدی با مهارت پرورش قارچ دکمه ای و هنرستان دخترانه مطهر با مهارت دوخت لباس زنانه به مرحله کشوری جشنواره الف تا راه یافتند.

وی اقدامات این هنرستان ها را تشریح کرد و اظهار داشت:دو هنرستان دخترانه بنت الهدی و مطهر با قابلیت های متفاوت به این جشنواره راه یافتند که هنرستان شبانه روزی بنت الهدی با استفاده از پتانسیل و ظرفیت خیرین و همراهی کادر اجرایی و دانش آموزان با راه اندازی کارگاه قارچ دکمه ای برای دانش آموزان و این هنرستان اشتغال زایی و کسب درامد ایجاد کردند.

فاطمی زاده افزود: دانش آموزان در هنرستان دخترانه مطهر با آموزش ها و مهارت هایی که در رشته دوخت لباس زنانه کسب کردند توانستند محصولات و نمونه کار های بسیار با کیفیتی تولید کنند که از نگاه داوران و کارشناسان در نوع خود درخور توجه بودند.

فاطمی زاده در ادامه از نقش برجسته دبستان تحولی حضرت اسماعیل در ایجاد نگرشی جدید به مدارس در سطح استان گفت:دبستان تحولی حضرت اسماعیل دهدشت با ایجاد فضای پویا،با نشاط،جذاب،همراه با روحیه جمعی و مشارکت دانش آموزان توانست تحولی در بین دبستان های استان و شهرستان ایجاد کند.

فاطمی زاده اظهار داشت:کادر جوان و با انگیزه دبستان تحولی حضرت اسماعیل از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هستند که با پرداختن به موضوعات آموزشی و پرورشی و توجه ویژه به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین و انعکاس اقدامات دبستان خود به شیوه نوین نگرش اولیا و مخاطبان را به مدارس تغییر دهند.

وی افزود: این دبستان از نگاه داوران در بین ۷۲ دبستان برتر کشور قرار گرفت و جشنواره بین الملی (الف تا) تجارب و ایده ها و مجموعه اقدامات خود را به نمایش می گذارد.

ایده ها و تجارب تحول افرین مدرسه ای با حضور مدارس و معلمان برتر،هنرستان های خلاق و کارآفرین،موسسات نوآور تربیتی و با شرکت ۱۱ کشور خارجی از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت