پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 تیر 1402 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 137543

 بازدید بازرس کل استان از تحولات گلخانه‌ای/اولویت کاری مدیریت ارشد جهاد کشاورزی ایجاد و تقویت زیرساخت‌ هاست/نگرش تولید دانش بنیان و جدید در حوزه کشاورزی استان قابل تقدیر است

صدای جنوب: مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق رئیس سازمان جهاد کشاورزی این از نزدیک در جریان تحولات در بخش تولیدات گلخانه‌ای این استان قرار گرفت. به گزارش صدای جنوب  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمد مهدی صالحی در بازدید از گلخانه‌های تولید بلوبری، کشت بافت و […]

صدای جنوب:

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق رئیس سازمان جهاد کشاورزی این از نزدیک در جریان تحولات در بخش تولیدات گلخانه‌ای این استان قرار گرفت.

به گزارش صدای جنوب  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمد مهدی صالحی در بازدید از گلخانه‌های تولید بلوبری، کشت بافت و تولید پایه گل‌رز با حوصله و حساسیت آخرین تحولات این حوزه و مشکلات تولیدکنندگان را بررسی کرد.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد، دریافت تسهیلات بانکی، تامین مواد اولیه و نهاده‌های کشاورزی، پایانه‌های صادراتی و همچنین معافیت‌های بیمه‌ای را مهمترین مشکلات تولیدکنندگان گلخانه‌ای در این استان برشمرد و افزود: این مشکلات را به اتفاق کارشناسان تخصصی بازرس یادداشت کردیم و به زودی نشست‌ها و مکاتباتی در این زمینه خواهیم داشت.

صالحی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در اشتغال و معیشت مردم، تصریح کرد: این مشکلات را از زبان رییس سازمان جهاد کشاورزی هم شنیده بودیم اما ترجیح دادیم از نزدیک و از زبان خود تولیدکنندگان بشنویم.

 

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گرایش به سمت تولیدات باارزش بالای اقتصادی همچون بلوبری و تولیدات دانش‌بنیانی از جمله کشت بافت، می‌تواند یک نشانه امیدبخش در این زمینه باشد.

صالحی تاکید کرد: دستگاه قضا و سازمان بازرسی هر اقدامی را در حمایت از چرخ تولید و ایجاد اشتغال خواهد کرد چرا که امنیت غذایی زیربنای هر امنیتی در این مرز و بوم است‌.

وی با اشاره به شعار مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: حمایت از بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی دز دستور کار بازرسی است و این بازدیدها به همین منظور انجام شده است.

در این بازدید، سید علی معتمدی‌پور نیز با تشریح آخرین تحولات و دستاوردهای بخش کشاورزی گفت: اولویت کاری مدیریت ارشد جهاد کشاورزی، بر ایجاد و تقویت زیرساخت‌هایی چون سردخانه، شهرک‌های گلخانه‌ای، آبزیان و دامپروری، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و زیرساخت‌هایی چون تولید خوراک آبزیان، طیور و همچنین رویکرد تولیدات مبتنی بر دانش‌بنیان و نوآور بوده و با حمایت استاندار، وزارت جهاد و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی توفیقات قابل توجهی در دولت سیزدهم و در بخش کشاورزی رقم خورد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، پیشنهادات بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی بخش کشاورزی شامل پروژه‌های مطالعه‌شده و کارشناسی در سفر دوم دولت به استان را نشان از پویایی بخش کشاورزی و سازمان‌جهاد کشاورزی این استان دانست.

انتهای پیام/

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت