پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1402 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 137626

کلاهبرداری تحت عنوان اَد کُن پول بگیر

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: کاربری که در شبکه‌های اجتماعی با ترفند اد کن پول بگیر به کلاهبرداری اقدام می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  صدای جنوب ، سرهنگ سید محمد موسوی افزود: در رصد و پایش کارشناسان پلیس فتا شهرستان مشخص شد افرادی با ایجاد کانال تلگرامی با عناوین (اد کن پول بگیر) از اعضای کانال می‌خواستند مخاطبین خود را عضو گروه کنند و در ازای هر عضو اضافه شده مبالغی را به عنوان پاداش دریافت نمایند.
 وی افزود: متهم با نمایش رسید‌های جعلی و صدا‌های از پیش ضبط شده اعضای کانال را تطمیع و آنان را به سمت جذب عضو بیشتر ترغیب کردند، لذا پس از اقدام اعضای کانال مجدداً از آن‌ها درخواست می‌نمودند که جهت دریافت پاداش خود می‌بایست مبالغی را به حساب اسپانسر (حسابدار) سایت واریز نمایند که پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی آنان نبودند.
 موسوی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پلیس فتای شهرستان با همکاری پاسگاه انتظامی راک این فرماندهی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و شناسایی متهم باشگرد‌های فنی با یک برنامه‌ریزی مشخص و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر، تجهیزات آنان را ضبط کردند.
 وی در ادامه بیان داشت: متهم پس از مواجهه با ادله جنایی و مستندات جمع آوری شده به بزه انتصابی و مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت