پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 تیر 1402 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 137665

برگزاری همایش عفاف و حجاب در گچساران

همایش عفاف و حجاب با حضور امام‌جمعه دهدشت، فرمانده سپاه ناحیه گچساران و برخی دیگر از مسئولین در مجموعه فرهنگی باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد

صدای جنوب؛

همایش عفاف و حجاب با حضور امام‌جمعه دهدشت، فرمانده سپاه ناحیه گچساران و برخی دیگر از مسئولین در مجموعه فرهنگی باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم همگی بر رعایت فرهنگ حجاب و عفاف از سوی بانوان توصیه های فراوانی کرده اند لذا اجازه نمی‌دهیم خون‌های ریخته شده پای حجاب پایمال شود.
سرهنگ سید حمزه محقق زاده در همایش عفاف و حجاب صنوبرترین صنوبرها اظهار کرد: اصل عفاف وحجاب، یک امر شرعی مسلم بوده و تردیدی در آن نیست و از حایگاه ویژه ای در جامعه ایران اسلامی بر خوردار است.
وی بیان کرد: در چنین روزهایی در مسجد گوهر شاد بر سر حجاب و چادر خونهای بسیاری بر زمین ریخته شد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: این رویداد تاریخی و ماندگار یکی ازحوادثی بود که بخاطر حجاب و عفاف بانوان صورت گرفته هست.


محقق زاده عنوان کرد: شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم همگی بر رعایت فرهنگ حجاب و عفاف از سوی بانوان توصیه های فراوانی کرده اند.
وی با اشاره به هجمه های اخیر علیه حجاب بانوان ایرانی گفت: تبیین گفتمان امروزی زن زندگی آزدای تنها یک شعار در مکتب غرب است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: در این خصوص هجمه هایی نیز بر ایران اسلامی وارد شد و بار دیگر دشمنان در نقشه های شوم خود شکست خوردند.
محقق زاده بیان کرد: در دنیای آنها زن به عنوان آلت دست برای رسیدن به شهوات مردان و استفاده های دیگر و به عنوان کالا محسوب می شود.


وی افزود: بانوان ایران اسلامی با پوشش خوب خود حجاب را رعایت کرده و اجازه نخواهند داد تا خون های ریخته شده در را حفاظت از حجاب و عفاف پایمال شود.
محقق زاده اظهار کرد: جا دارد از بسیج جامعه بانوان و تمام ادارات در همکاری اجرای این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت در همایش عفاف و حجاب صنوبرترین صنوبرها در گچساران اظهار کرد: حجاب به عنوان مسئله ای که از زمان وجود انسان و بشریت بوده، هست، خواهد بود و وجود دارد.
وی بیان کرد‌: حجاب یک بعد شرعی، تاریخی و اسلامی دارد و در دوره های مختلف و ادیان دیگر وجود داشته است.
امام جمعه دهدشت با اشاره به ایراد دشمنان در خصوص اجرای امورات دین اسلام و روزه تصریح کرد: مسیحیت در سال ۶۳ روز روزه واجب دارد روزه ای که در آن نمیتوانند همه نوع غذا را استفاده کنند، اما اسلام عصاره آسانی و سهل در همه ادیان است.
حجت الاسلام وحدانی فرد عنوان کرد: تنها قومی که در بشریت به غیر از فرزندان حضرت ابراهیم پوشش داشتند ایرانی ها بودند.
وی گفت: ویل دورانت می نویسد که جایگاه زنان ایرانی در زمان خشایار شاه اینگونه بود که زمانی در یک مهمانی ازملکه خواستند به میان آنها بیاید امتناع کردو مقام ملکه را از دست داد.
امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: در سنگواره ها دقت کنید تمام زن ها در زمان خشایار و کورش همه آنها پوشش داشتند، در تاریخ ایران همیشه زنان دارای پوشش بودند.
حجت الاسلان وحدانی فرد بیان کرد: می گویند دنیا پیشرفت کرده و چرا به دنبال پیامبر عربها برویم، مگر پیامبر مسیحیت از قوم عرب نبوده است.
وی افزود: چطور کتاب مقدس ادیان دیگر برای شما ایراد ندارد ولی قرآن برای ما ایراد دارد و به ما که می رسد به نوجوان می گویند نماز را به زبان فارسی بخواند،امروز ما دو نوع یهودیت داریم یکی سنتی و دیگری عادی است که در نوع سنتی یک زن حق ندارد چهره خود را به برادر خودش نشان دهد.
امام جمعه دهدشت ادامه داد: کشیش های مسیحیت می گویند یک زن نصفش انسان و نصف دیگر آن حیوان است ولی مسلمانان این را نمی گویند و مقابل آنها اسلامی وجود دارد که دختر پیامبر آن در جلو دیگران سخنرانی می کند و پیامبر آن با زنی تاجر ازدواج می کند،
اسلام حقوق خوبی را برای زنان در نظر گرفته است.
حجت الاسلام وحدانی فرد اضافه کرد: در برخی از کشورهای همسایه می گویند مسجد نباید باشد و حدود ۶۰ شیعه را در چند ماه اخیر اعدام کردند آنوقت به راحتی برای همجنسگرایان ارزش قائل می شوند.
وی گفت: امروز شهید مدافع حرم ما که امام و پیغمبر را ندیده به سوریه رفته و بر ای دفاع از حرم حضرت زینب شهید می شود و دشمنان برای بازگرداندن پیکر وی مبلغی را خواستند که مادر شهید گفتند ما یک ریال هم‌نخواهیم داد.
امام جمعه دهدشت اظهار کرد: اسلام یک دین کاملا سیاسی است ، امروزه جمهوری اسلامی با همه دنیا مقابله کرده وپای دین و ولایت ایستاده است.
وی افزود: خداوند حضرت موسی را بر ای هدایت قوم فرستاد و تا وی به کوه طور رفت بنی اسرائیل بت پرست شدند، آنها که این همه معجزه از موسی دیده اند به ۴۰ روز نرسیده بت پرست شدند.
وحدانی فرد بیان کرد: در جامعه، ما محکم پای دین خود ایستاده ایم دشمنان که نتوانستند کاری از پیش ببرند به دنبال برداشتن حجاب از سر زن های ایران اسلامی هستند و زن خانواده را مورد هدف خود قرار داده اند تا شعار خود را بر تخت بنشانند.
وی ادامه داد: امروز جمعیت محجبه ترکیه ۳۰ درصد پیشرفت کرده است آنها نگران این هستند که آمار خانم های محجبه غرب نسبت به ۴۰ سال گذشته پیشرفت کرده است و به همین دلیل دشمنان از هیچ اقدامی مانند آتش زدن قرآن دوری نمی کنند،در ۶ سال گذشته هیچ کلیسایی در جامعه غرب ساخته نشده ولی مساجد بسیاری ساخته شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت