پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1402 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 138443

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران خبر داد؛ از اجرای مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی تا استمرار حمایت دولت از سه دهک‌ اول

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی گچساران از اجرای مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیکی خبر داد.

صدای جنوب؛

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی گچساران از اجرای مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیکی خبر داد.
«صدراله چهره‌آزاد» در گفت‌وگو با صدای جنوب، اظهار داشت: با اجرای مرحله جدید از طرح کالابرگ، خانوارهایی که در دهک‌های اول تا سوم قرار دارند در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از یارانه ۴۰۰ هزار تومانی بلافاصله ۱۲۰ هزار تومان افزایش اعتبار دریافت می‌کنند.
وی افزود: خانوارهای سه دهک اول، در این طرح نیاز است تا از ۱۱ قلم کالای اساسی اعلام شده از جمله شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله در طرح کالابرگ الکترونیکی خرید کنند و مشمول این سیاست حمایتی برای جبران افزایش قیمت‌ها شوند.
چهره‌آزاد گفت: خانوارها با نصب اپلیکیشن «شما» شبکه ملی اعتبار به آدرس https://shoma.sfara.ir می‌توانند به فروشگاه‌های زنجیره‌ای نزدیک در اطراف محل زندگی‌شان مراجعه کرده و خریدهای خود را انجام دهند.
وی عنوان کرد: همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران هدف از اجرای این طرح افزایش اعتبار یارانه‌ای را حمایت دولت از خانوارهای کم‌درآمد اعلام کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت