پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1402 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 138501

تجلیل فرمانده سپاه ناحیه گچساران از خبرنگاران این شهرستان

سرهنگ سید حمزه محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن دعوت از خبرنگاران این شهرستان در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار از زحمات این تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تجلیل کرد.

صدای جنوب؛

سرهنگ سید حمزه محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن دعوت از خبرنگاران این شهرستان در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار از زحمات این تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تجلیل کرد.
در این آیین که در سالن جلسات این ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه، گفت: رشد و توسعه همه‌جانبه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در مطالبه گری از مسئولین و آگاهی‌رسانی مطلوب و مؤثر به مردم است.

وی تأکید کرد: خبرنگاران به‌عنوان راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشان عرصه اطلاع‌رسانی باید ضمن در نظر گرفتن عدالت و صداقت در اخبار رسانی و رعایت اصل بی‌طرفی، تمام واقعیات مفید و مؤثر را در اختیار جامعه قرار دهند.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: صیانت از آرمان های انقلاب  و همچنین بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در مسیر جهاد تبیین از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران به شمار می‌رود چراکه امروز شیوه و جبهه جنگ تغییریافته و دشمنان با جنگ نرم و تهدیدات هوشمند به میدان کارزار آمده‌اند.

محقق زاده در ادامه بر نقش‌آفرینی خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه مقابله با تهدیدات فرهنگی تأکید کرد و افزود: همان‌طور که اقشار مختلف جامعه باید برای مقابله با انواع ترفندها و توطئه‌های دشمنان با توجه به عرصه فعالیتشان نقش‌آفرین باشند، خبرنگاران نیز باید در عرصه اطلاع‌رسانی مفید به ایفای نقش بپردازند که نیاز است بیشتر، هدفمندتر و با برنامه‌تر وارد میدان عمل شوند.

در ادامه این مراسم خبرنگاران به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود در حوزه اطلاع‌رسانی پرداختند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت