پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مرداد 1402 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 138558

مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند

شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و حیاتی است و نشانه تعهد مسئولیت پذیری و تعهد شهروندان نسبت به جامعه است.

به گزارش  صدای جنوب  امام جمعه یاسوج با بیان اینکه حجاب در ایران اسلامی یک قانون است و باید همه به آن پایبند باشیم، گفت: این‌هایی که مسئله حجاب و عفاف را زیر سوال می‌برند نادان و جاهل هستند.
آیت الله سید نصیر حسینی با تاکید بر اینکه ما باید به  این توجه کنیم که داشتن حجاب برای یک مزیت است، افزود: در این زمینه نباید به حرف انسان هایی که جاهل و نادان هستند توجه کنیم.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اشتغالزایی، تولید و بازدهی مطلوبی که صنایع کوچک دارند، گفت:  یکی از راه‌های رونق فضای تولید وکسب و کار راه اندازی این صنایع است.
وی گفت: در گذشته نیز عشایر و روستاییان نیاز‌هایشان را مثل جاجیم و گلیم را خود تولید می‌کردند و اصلا نیاز به دولت نداشتند ولی امروز انها نیازمند حمایت دولت هستند.
وی عنوان کرد: مشکل ما تولید و اشتعال است، اگر صنایع دستی و صنایع دیگر در منازل راه اندازی کنیم می تواند بخش زیادی از مشکل اشتغال را رفع کرد.
امام جمعه یاسوج به انتخابات پیش رو اشاره کرد و تاکید کرد: وظیفه همه ما مشارکت در انتخابات است زیرا این دخالت در سرنوشت خود است .
وی گفت: ما نمی توانیم نسبت به سرنوشت کشور خنثی باشیم و باید نسبت به مجلس شورای اسلامی که قانون گذاری است اراده به خرج ندهیم و مشارکت در انتخابات مصادف با اظهار نظر نسبت به آینده خود است.
امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم دشمنان ایران اسلامی برای ما تصمیم می گیردند.
وی به ابتکار صدا و سیما برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت گستری صدا و سیما خوب است زیرا افرادی که نمی‌توانند تبلیع کنند در صدا و سیما حضور می یابند و این کار را انجام دهند.
آیت الله حسینی به روز پنج شنبه ۲۶ مرداد مصادف با ورود آزادگان به کشور اشاره کرد و اضافه کرد: به برکت شهدا، ایثارگران و رزمندگان این عظمت و شکوه برای کشور خلق شد.
وی گفت: در سفر حج خیلی‌ها به عظمت ایرانیان نگاه می‌کردند که حاکی از ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان بود.
امام جمعه یاسوج گفت: امریکا اعلام کرد نفتکش‌ها را مسلح می کنیم، همه نفتکش‌ها باید امنیت داشته باشند، اگر غلطی از شما سر بزند سیلی مردم و سپاه و ارتش ایران اسلامی برای سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت