پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مرداد 1402 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 138622

حمایت های دستگاهی و جلوه مردمی اربعین حسینی تقویت شود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مراسمات باشکوه اربعین حسینی که جلوه مردمی دارد برای ارائه خدمات  بهتر و بیشتر از سوی همه دستگاه‌های اجرایی استان حمایت و پشتیبانی شود.

سیدعلی احمدزاده در جلسه ستاد اربعین استان با بیان اینکه، هماهنگی های لازم برای هرچه با شکوهتر برگزاری اربعین حسینی از طریق دستگاه های اجرایی به عمل آورده شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی  براساس امکاناتی که دارند تامین کننده نیازها باشند و هیچ مانعی برای خدمت به زوار اربعین نداریم.

استاندار بر ساماندهی و فعال تر شدن کمیته های ستاد اربعین استان تاکید کرد و اظهار داشت: در این خصوص کارهای خوبی در استان برنامه‌ریزی و انجام گرفته و حاکی از آمادگی مناسب همه دستگاه‌های اجرایی دارد.
احمدزاده بر ایجاد زیرساخت های لازم برای زوار تاکید کرد و افزود: همکاری لازم با موکب ها به عمل آورده شود و به خوبی مورد حمایت قرار گیرند.
وی با بیان اینکه شرکت نفت و گاز و پتروشیمی گچساران ۸۰۰ متر زیربنا در شلمچه ایجاد می کند، گفت: ۲۳ موکب در عراق و شلمچه برپا می شوند و لازم است که امکانات همه دستگاه ها برای ایام اربعین پای کار بیایند.
احمدزاده  عنوان کرد: شرکت نفت و گاز گچساران تعدادی اتوبوس در اختیار استان قرار می‌دهد اما حمل و نقل استان پای کار باشند و خودرو برای جابه جایی بارهای موکب ها در نظر گرفته شود.
احمدزاده بیان کرد: برای تامین ارزاق موکب ها تلاش می کنیم از همه موکب ها حمایت شود که در همین خصوص از وزیر نیرو دستور سه میلیون بطری آب معدنی را اخذ کردیم.
وی ادامه داد: تاکنون پنج تن روغن و ۴۰۰ تن گوشت مورد نیاز موکب ها تامین شده است و مرغ مورد نیاز موکب ها هم آماده می‌شود، ضمن اینکه از ظرفیت جهاد کشاورزی و خیرین برای تامین برنج مواکب استفاده خواهیم کرد.
احمدزاده عنوان کرد: ارزاق مورد نیاز مواکب توسط دولت تامین می شود اما متولی توزیع نیستیم که عتبات عالیات توزیع ارزاق را بر عهده داشته باشد.
وی با بیان اینکه تمام امکانات دولتی و شهرداری‌ها در ایام اربعین پای کار بیایند تا کاری در خور شان زوار امام حسین(ع) انجام شود، گفت: سال گذشته ۲۰ دستگاه کولر برای موکب‌ها استان تامین شد امسال در صورتی که نیازمندی ها احصا و در اختیار قرار گیرد، هر تعداد کولر مورد نیاز موکب ها باشد تامین خواهیم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت