پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مرداد 1402 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 138625

ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد و معاونین استاندار در ادامه ملاقات های عمومی روزهای شنبه پاسخ گوی تعدادی از مراجعین بودند که در بخش های مختلف از جمله اشتغال و سرمایه گذاری درخواست هایی داشتند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد و معاونین استاندار در ادامه ملاقات های عمومی روزهای شنبه پاسخ گوی تعدادی از مراجعین بودند که در بخش های مختلف از جمله اشتغال و سرمایه گذاری درخواست هایی داشتند.

 در این نشست که روستا معاون امور هماهنگی امور عمرانی استانداری، عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی و پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان حضور داشتند، بخشی از مطالبات و خواسته های مراجعین توسط معاونین پاسخ داده شد.
سیدعلی احمدزاده در پاسخ به کسانی که درخواست هایی در حوزه اشتغال داشتند، گفت: اشتغال خواسته اصلی اغلب افرادی است که روزهای شنبه به ما مراجعه می کنند.
وی عنوان کرد: هزاران نفر از جوانان این استان جویای کار هستند که جذب در ادارات دولتی تنها از طریق آزمون برگزار می‌شود، البته بخش خصوصی می توانند نیرو جذب کنند.
احمدزاده با اشاره به اینکه همه تلاش مجموعه دولت در استان ایجاد فرصت های شغلی است، گفت: به زودی در پروژه بزرگ گاز مختار بویراحمد و چندین پروژه بزرگ پتروشیمی در دهدشت و گچساران نیرو جذب می کنند و بخش اعظمی از جوانان استان در این پروژه ها جذب می شوند.
وی خطاب به کسانی که درخواست اشتغال داشتند با بیان اینکه تا زمانی که این واحدها نیرو بخواهند صبر داشته باشند، گفت: هیچ دستگاهی را نمی توانیم نامه بزنیم که شخصی را جذب کنند بلکه جذب از طریق آزمون است که به زودی برگزار می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در پاسخ به درخواست جمعی از عشایر مناطق گرمسیری در کوه سفید و کوه سیاه لنده گفت: در سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای بخش عشایری استان در نظر گرفته شده است لذا جاده های عشایری که در اغلب فصول سال مسدود هستند شناسایی و بازگشایی شوند تا عشایر با مشکل مواجه نشوند.
احمدزاده بر حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: طرح های تولیدی و سرمایه گذاری که نیازمند سرمایه در گردش هستند مورد حمایت قرار می دهیم تا علاوه بر اینکه چرخ این واحدها بچرخند زمینه اشتغال تعدادی از نیروهای بیکار جویای کار در استان فراهم شود.
وی در پاسخ به درخواست جذب فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد گفت: طبق قانون فرزندان جانباز بالای ۵۰ درصد باید در اولویت جذب در ادارات و دستگاه ها باشند.
به گفته احمدزاده ۱۸۳ نفر از فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد هنوز در کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف نشده است که معاون توسعه منابع استانداری طی مکاتبه ای با دستگاه های دولتی و نهادهای وابسته به دولت جذب این ۱۸۳ نفر را در دستور کار قرار دهد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه جذب این تعداد نیرو در ادارات دولتی و حتی شرکت های پتروشیمی و پلیمر دهدشت در دستور کار باشد، گفت: جذب این افراد در اولویت است مگر اینکه رشته های مورد نیاز در میان این افراد نباشد.
احمدزاده همچنین درخواست کشاورزان دشت امام زاده جعفر مبنی بر انتقال انشعابات به زمین های کشاورزی این منطقه را پیگیری کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت