پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1402 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 138686

پیام تبریک مدیر تامین اجتماعی گچساران در سالروز بازگشت آزادگان به کشور

اینجانب فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز و همچنین سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی آزاده و جانباز قطع عضو دوران دفاع مقدس و همکاران سازمان تامین اجتماعی شعبه گچساران آقایان رحیم آزادی و اسلام ارشدی تبریک عرض نموده

صدای جنوب؛

مدیر تامین اجتماعی شهرستان گچساران در پیامی با تبریک ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: به راستی بازگشت آزادگان شادمانی و سرور ملی را به ارمغان آورد و موجب تقویت روحیه ملی در مردان و زنان سلحشور کشور شد.
پیروزی و پایداری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون زحمات مردان و زنانی است که در سال‌های انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن از بذل جان و مال خویش دریغ نکردند.
بیست و ششم مردادماه یادآور خاطره شیرین بازگشت سرو قامتانی است که خود را برای نثار جان آماده کرده بودند، اما در جنگ دشمن بعثی اسیر شدند.
مردانی که اسطوره صبر، مقاومت، پایداری، شرف و انسانیت محسوب می‌شوند و همواره در مسیر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلام، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب گام برداشته‌اند و لحظه‌ای نسبت به آینده این سرزمین پر غرور و پر افتخار بی تفاوت نبوده‌اند.
۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ برای همه یادآور یک روز تاریخی و به یادماندنی از رشادت‌های اسیران ایرانی گرفتار در دست رژیم بعثی و آغاز بازگشت آنان به میهن اسلامی است.
اینجانب فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز و همچنین سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  آزاده و جانباز قطع عضو دوران دفاع مقدس و همکاران سازمان تامین اجتماعی شعبه گچساران آقایان رحیم آزادی و اسلام ارشدی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال خواستاریم به همه ما توفیق خدمتگزاری خالصانه و مجاهدانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را عنایت فرماید.

در تاریخ رسمی کشور ، روز ۲۶ مردادماه به نام روز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی نامگذاری شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت