پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1395 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 13871

در کارگاه آموزشی پیشگیری از اسیب های اجتماعی کهگیلویه مطرح شد؛

مبارزه با پدیده قاچاق و توزیع موادمخدر رویکرد اصلی مسئولان و مردم قرار گیرد/تصاویر

کارگاه آموزشی پیشگیری از اسیب های اجتماعی بامحوریت پیشگیری از اعتیاد در کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کارگاه آموزشی پیشگیری از اسیب های اجتماعی بامحوریت پیشگیری از اعتیاد، ویژه کارکنان ادارات شهرستان کهگیلویه صبح امروز در محل فرمانداری برگزارشد.

به گزارش صدای جنوب،بخشدارمرکزی کهگیلویه در این نشست اظهار داشت :قصد دشمنان نظام اسلامی اینست که با حربه موادمخدر سرمایه های کشور را نابود نمایند.
شرمت الله حسینی پرور گفت:لازم است که همه مسئولان و مردم با نقشه شوم دشمنان مبارزه کنند.

وی به رواج پدیده مواد مخدر اشاره کرد وافزود باقوه قهریه نمی توان کاری ازپیش برد و بایدمردم ومسیولان ازنفوذ این پدیده خانمانسوز جلوگیری نمایند.
حسینی پرور گفت شرایط کهگیلویه نسبت به دیگر شهرستان ها حساس تر است و انتظار می رود مجموعه مدیران ومردم که دغدغه نظام را دارند در جهت امحاء واز بین بردن ریشه های تولید و توزیع مواد مخدر تلاش بیشتری کنند .
شرمت الله حسینی پرور درادامه تصریح کرد  به همت مجموعه استانداری و نیروهای امنیتی چنین نشست هایی تدارک دیده شده ومی بایست از این فرصت ها درجهت تحقق اهداف وبرنامه ها استفاده شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یکی از برنامه‌ها و راهبردهای اساسی در مبارزه با پدیده قاچاق و توزیع مواد مخدر، اجتماعی کردن مواد مخدر و پیشگیری و کاهش تقاضا است.

سید ناصر رضایی اظهار داشت: سیاست کلی نظام در راستای مبارزه با مواد مخدر ترکیبی و تا حدود زیادی در این راستا نیز موفق بوده است.
وی با اشاره به تغییر شیوه‌های ورود مواد مخدر به کشور بیان کرد: با اجتماعی کردن مواد مخدر، آگاهی افراد جامعه از آثار مخرب مصرف این مواد بیشتر می شود و معضلات اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.
رضایی عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی جامعه هدف نسبت به افزایش آگاهی مردم همکاری جهادی داشته باشیم.
وی بر استفاده از ظرفیت‌های عموم مردم برای مقابله با پدیده مبارزه با مواد مخدر نیز تأکید کرد.
رضایی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر گفت: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، نخبگان، مراکز آموزش عالی، روحانیون و رسانه‌های ارتباط‌جمعی از مهمترین راهکارهای موجود برای تحقق این هدف است.

۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۲۵۱ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۴۰۷ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۳۴۹ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۵۱۹ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۵۱۲ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۱۰۰۱۷ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۱۰۰۳۷ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۶۵۳ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۷۰۴ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۸۰۰ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۶۲۵ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۵۵۳ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۶۰۱ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۶۲۰ ۲۰۱۷۰۲۲۱_۱۰۳۶۴۸

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت