پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مرداد 1402 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 138756

ملاقات عمومی استاندار برگزار شد

ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

سید علی احمدزاده استاندار، به همراه معاونین و برخی مدیران کل استانداری امروز شنبه در دیداری چهره به چهره و بطور جداگانه به مشکلات و درخواست های ۳۰ نفر از مردم که از نقاط مختلف استان حضور داشتند پاسخ گفت و دستورات لازم را صادر کردند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد براهمیت برگزاری برنامه ملاقات عمومی مسئولین استانی و شهرستانی و تداوم همیشگی آن و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و اظهار داشت: بسیاری از مشکلات کلیدی که اغلب جنبه عمومی دارند با راهکار قانونی قابل حل هستند.
احمدزاده اظهار داشت: موضوع پیمانکاران، مسئله پروژه ها و فرآیند واگذاری آنها، رعایت حریم ها در ارائه خدمات جاده، گاز، برق و آب در شهر و روستاها باید روند و روال قانونی خود را طی کند.
استاندار با بیان اینکه دستگاه های اجرایی به نحو شایسته وظایف خود را انجام دهند تاکید کرد: دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات هماهنگ و در تعامل باشند تا در انجام پروژه ای باعث آسیب رساندن به حوزه کاری دستگاه دیگری نگردد که با تاخیر در کار و یا ممانعت مواجه شود.
وی توجه به مساجد به عنوان قطب فرهنگی و مذهبی را مهم دانست و ابراز داشت: هرجا که مسجدی بنا شود و یا کمک به مسجدی شود سرمایه گذاری بزرگی در حوزه فرهنگ صورت گرفته و این مهم از اولویت ها است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در رابطه به درخواست هایی در بخش چاروسا گفت: همه مناطق دور افتاده و از جمله این بخش مورد توجه ویژه است و مشکلات آن به صورت کلی احصاء، جمع بندی و ارائه، تا برنامه ریزی شده نسبت به رفع آنها اقدام گردد.
احمدزاده در رابطه با پرداخت تسهیلات به واحدهای اقتصادی، تولیدی، سرمایه گذاری و اشتغالزا در استان گفت با ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ و تسهیلات سفر دولت به استان قطعا مشکلات این حوزه برطرف خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این بخش اولویت ها مد نظر بوده و برای پایداری، بخش تولید با جدیت مورد حمایت قرار دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برگزاری مداوم برنامه های ملاقات عمومی و چهره به چهره با مردم و تکریم ارباب رجوع به مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و مدیران شهرستانی تاکید کرد.
وی همچنین به پیگیری و به نتیجه رساندن درخواست های به حق ملاقات شوندگان تاکید کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت