پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مرداد 1402 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 138759

آزادگان کارمند استانداری کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

آزادگان کارمند استانداری کهگیلویه وبویراحمد مورد تجلیل استاندار قرار گرفتند

سید علی احمدزاده در این دیدار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی بر مبنای دین و ارزش های الهی است، گفت: همه ما نسل اول و دوم انقلاب و عده ای نیز که در دوران قبل از انقلاب در صحنه بودند همه در شکل گیری، صیانت و پیشبرد انقلاب سهیم بوده و هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط نوپایی انقلاب وآغاز جنگ تحمیلی گفت: همین نسل انقلابی با شروع جنگ بدون اینکه به فکر منافع باشند به جنگ رفتند عده ای شهید شدند و عده دیگری مانند شما به اسارت درآمدند و شکنجه‌ها، زجرها و رنج ها را تحمل کردند چون هدفی مقدس و الهی داشتند.
وی اظهار داشت: اگر جنگ و دوران اسارت به اتمام رسید اما رسالتی که دنبال می کنید و آن رسیدن به قرب الهی است به پایان نرسیده و نباید این هدف بزرگ به فراموشی سپرده شود.
احمدزاده با تاکید بر اینکه اصل را نباید فراموش کنید، گفت: دشمن این هدف را دنبال می کند که اصل و رسالتی که در دوران دفاع مقدس داشتیم را به فراموشی بسپاریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آزادگان چشم و چراغ و دُرّهای گران‌بهایی هستند که باید حفظ شوند، گفت: برخی از آزادگان بازنشسته شدند و برخی دیگر هنوز در حال خدمت رسانی هستند که باید ویژه تکریم و حمایت شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت