پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مرداد 1402 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 138782

جشن متفاوت روز خبرنگار در کهگیلویه/اداره ارشاد سنگ تمام گذاشت/توقع «عبودی» از اصحاب رسانه برای بیان واقعیت های جامعه با نقد منصفانه!

اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه همانطور که انتظار می رفت مراسم روز خبرنگار را باشکوه برگزار کرد وعبودی و همکارانش ترجیح دادند که در دورهمی صمیمانه ضمن مرور خاطرات خوب و بد اصحاب رسانه گوش شنوای برخی گلایه هاودرخواست ها هم باشند.

صدای جنوب:

عبدالکریم عبودی در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: خبرنگار رابط بین مردم و مسئولین و ناظر و نگهبان جامعه است و ذهن آنها آرشیوی از حوادث تلخ و شیرین است.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: عشق و علاقه شما خبرنگاران به کارتان بیشتر از خیلی چیزها ارزش دارد و شما هستید که درد مردم را درک کرده و در تلخی‌ها و شیرینی‌ها کنار مردم حضور دارید و این برای شما بالاترین نعمت است.

وی به ارزش والای شغل خبرنگاری اشاره کرد و گفت: حضرت زینب (س) پیام رسان کربلا بود و این والاترین الگو و سبک روایتگری است و خبرنگار باید زینب وار پیام رسان راستی و درستی باشد.

عبودی با بیان اینکه انتقاد از عملکرد مسئولان از جمله وظایف خبرنگاران است، خاطرنشان کرد: مسئولین باید با سعه صدر پذیرای نقدهای منصفانه باشند.

عبودی به کم کاری برخی خبرنگاران نیزاشاره کرد و بر لزوم پویایی وفعالیت همه اصخاب رسانن در زمینه بیان عملکرد نظام مقدس اسلامی درچارچوب جهاد تبیین تاکیدنمود.

در ادامه فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز که کمتر از ۲۴ ساعت دوباره در محفل خبرنگاران حضور پیدا کرده بود با اشاره به مسئله بسیار مهم انتخابات، اظهار کرد: انتخابات یعنی حضور باشکوه مردم در صحنه و مشارکت در تصمیم گیری های کلان است.

سید عبدالعزیز موسوی اصل، افزود: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالار و مردم نهاد است و انتخابات هم یکی از مولفه‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشان از قوی بودن نظام جمهوری اسلامی است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، مردمی بودن یک نظام برایش تولید قدرت می‌کند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه نقش خبرنگاران در انتخابات، بسیار تعیین کننده و مهم است، عنوان کرد: خبرنگاران باید مردم را برای حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنند و تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا یک انتخابات پرشور را رقم بزنیم.

موسوی با اشاره به احداث ساختمان پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، خاطرنشان کرد: احداث ساختمان پلاتو سالهای گذشته اجرای آن به کندی پیش می‌رفت اما از سال گذشته تاکنون اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شد، امسال هم اعتبار خوبی به پیمانکار دادیم و هم اکنون هم مشغول به کار هستند.

برپایه این گزارش، در این ویژه برنامه که باحضور خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبر شهرستان کهگیلویه برگزار شد تعدادی از خبرنگاران گلایه‌ها و خواسته‌هایی داشتند که بی‌پرده و شفاف آنها را با فرماندار ورییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان در میان گذاشتند.

پایان بخش این ویژه برنامه تجلیل از خبرنگاران بود که باحضور فرماندار کهگیلویه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و تعدادی از پیشکسوتان حوزه رسانه با اهدای لوح یادبود و هدیه از خبرنگاران تجلیل شد.

پس از برگزاری این ویژه برنامه، خبرنگاران در کنار ساختمان در حال احداث پلاتو در محوطه فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در فضایی دلنشین شام ویژه روز خبرنگار را صرف نمودند.

برپایه گزارش صدای جنوب، مراسم روز خبرنگار امسال با بی مهری دستگاه ها و ادارات زیادی همراه بود و به جزء فرمانداری، ارشاد، نیروی انتظامی،راهداری و شهرداری بقیه دستگاه ها بی تفاوت از کنار ان گذشتند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت