پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مرداد 1402 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 138863

معاون استاندار به درخواست‌های ۹۳ نفر از مراجعین رسیدگی کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد طبق روال هفته‌های قبل در دیداری چهره به چهره با ۹۳ نفر از مراجعین، دیدار و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد طبق روال هفته‌های قبل در دیداری چهره به چهره با ۹۳ نفر از مراجعین، دیدار و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در این دیدار سه ساعته، ضمن شنیدن دغدغه‌های ۹۳ نفر از مراجعین، دستوراتی را جهت بررسی، تسهیل امور و رفع مشکلات و درخواست‌ آنها صادر کرد.
مرادعلی پیوند در این دیدار گفت: برنامه ملاقات عمومی هر دوشنبه ها طبق روال همیشگی و براساس تاکیدات استاندار کهگیلویه وبویراحمد و با توجه به مشی دولت مردمی برگزار می شود و مسئولین با مراجعین دیدار و به مسائل، مشکلات و مطالبات آنها رسیدگی می کنند.
وی عنوان کرد: علاوه بر برنامه های ملاقات عمومی، « سامانه ارتباطی ۱۱۱ » نیز بستری است که مردم می توانند با برقراری تماس به بیان مشکلات و درخواست های خود بپردازند.
معاون استاندار تصریح کرد: تلاش دولت سیزدهم برای خدمت ‌رسانی به مردم بی وقفه و شبانه ‌روزی و در سطوح مختلف مناطق شهری، روستایی و دور افتاده است.
وی با تاکید بر برگزاری مداوم برنامه ملاقات عمومی مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران شهرستان ها و مسئولان شهرستانی ابراز داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت تلفنی و حضوری با مردم و برای سفر به شهرستان ها برنامه داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت