پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1402 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 138916

اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت و کلاس‌های قرآنی دانش‌آموزان گچسارانی

صبح امروز مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت و کلاس‌های قرآنی دانش‌آموزان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و حوزه شهری این شهرستان برگزار شد.

صدای جنوب؛

صبح امروز مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت و کلاس‌های قرآنی دانش‌آموزان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و حوزه شهری این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت‌ بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و ابوالحسن غلامی مدیر خدمات این شرکت، اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران و جمعی از مدیران حوزه شهری در تالار اجتماعات آزادی برگزار شد، از مربیان و معلمان طرح اوقات فراغت و کلاس‌های قرآنی تجلیل و قدردانی شد.
در این دوره از طرح غنی‌سازی اوقات فراغت و کلاس‌های قرآنی ۱۰ رشته قرآنی توسط ۱۰ مربی برجسته برای علاقمندان به آموزش قرآن در رشته‌هایی از جمله حفظ و قرائت، روخوانی و روان‌خوانی و…تعریف شد که بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز در این کلاس‌ها شرکت فعال داشتند.
در دیگر حوزه طرح اوقات فراغت نیز ۲۰ مربی در رشته‌های مختلفی از جمله نقاشی،خطاطی، رباتیک، عروسک‌سازی، چرم‌دوزی و …. طی دوماه به دانش‌‌آموزان آموزش‌ دادند.
تعداد ۸۰۲ دانش‌آموز در طرح اوقات فراغت و کلاس‌های قرآنی که به همت اداره امور فرهنگی و هنری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، شرکت کردند.
در پایان این مراسم نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان در رده‌های سنی مختلف در رشته‌های نقاشی، طراحی، چرم‌دوزی، رباتیک، صنایع دستی، زیورآلات، عروسک‌سازی، نقاشی روی شیشه، ویترای،خوشنویسی، نقاشی با مداد رنگ، چرتکه و تریکو بافی افتتاح شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت