پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 شهریور 1402 ساعت 00:06:: شناسه خبر: 138983

پیام تبریک رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گچساران به مناسبت هفته دولت

رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گچساران طی پیامی هفته دولت را تبریک گفت

صدای جنوب؛

رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گچساران طی پیامی هفته دولت را تبریک گفت.
در ابتدای پیام صدراله چهره آزاد به مناسبت آغاز هفته دولت آمده است: دوم تا هشتم شهریورماه مصادف با «هفته دولت» فرصت مغتنمی است تا بدانیم در جایگاه خدمتگزاران نظام و انقلاب، عهده دار چه امانت گران بهایی هستیم.
این هفته یادآور تلاش ها و مجاهدت دولتمردان نظام اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب و تجلی خدمت مسئولین به مردم است.
بدیهی است که هرچه زمینه مشارکت عمومی مردم و حرکت های آگاهانه جمعی برای دستیابی به آگاهی و تحول آفرینی اجتماعی تسهیل شود، گامی مهم و اساسی در جهت ارتقا سرمایه اجتماعی و افزایش سطح اعتماد عمومی و در نهایت کاهش هزینه های حکومت داری و اداره دولت برداشته خواهد شد.
امروز و به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئولان، مدیران و کارکنان دستگاه های مختلف اداری و اجرایی در هر لباسی که باشند، نماینده و خدمتگزار مردم هستند و راه دشواری در پیش دارند تا با رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، در جهت رضا و خوشنودی مردم و خداوند متعال تلاش کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای دولت، مناسبت هفته دولت را به همه دولتمردان به ویژه کارمندان که در جهت موفقیت و پیشرفت مردم شریف شهرستان گچساران از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، تبریک گفته و از خداوند متعال موفقیت ایشان را در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهانم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت