پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 شهریور 1402 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 139086

ملاقات عمومی مدیرکل حوزه استاندار برگزار شد

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل کار خود پاسخ گویی درخواست های ۲۱ نفر از مردم شد که درخواست هایی در حوزه های مختلف داشتند.

سید افضل حسینی امروز دوشنبه بر تکریم ارباب رجوع در همه دستگاه ها و بخش های استان تاکید کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی ملزم به تکریم ارباب رجوع و پیگیر خواسته ها و مطالبات آنها هستند.
حسینی یکی از اولویت های مهم دولت مردمی را ارتباط با مردم دانست و گفت: کسب رضایتمندی مردم و اتخاذ تدبیر برای حل مسائل و مطالبات آنها مورد تاکید است.
مدیرکل حوزه استاندار بر مردمی بودن، سفرهای شهرستانی، برنامه های ملاقات عمومی، ارتباط گیری با مردم و میز خدمت به مدیران دستگاه های اجرایی استان و مسئولین شهرستانی تاکید کرد.
وی عنوان کرد: موضوع مهم در ارتباطات مردمی دیدارهای چهره به چهره بوده و همه مدیران دستگاه های اجرایی حتما یک روز در هفته را به ملاقات های مردمی اختصاص دهند.
مدیرکل حوزه استانداردر پاسخ به مطالبه کسانی که پیگیر در خواست های نامه های سفر ریاست جمهوری شدند، افزود در دور دوم سفر دولت به استان ۲۴۰ هزار نامه و درخواست مردمی از رئیس جمهور در بخش های مختلف در استان بود که جداسازی و ارجاع این نامه به دستگاه های مربوطه زمان بر است.
حسینی عنوان کرد: برخی از درخواست های مردمی در زمینه اعطای تسهیلات بانکی بود که درخواست در این خصوص به بانک ها ارجاع داده می شود.
مدیرکل حوزه استاندار در ملاقات با فردی که اقدام به کاشت درخت پسته در منطقه بردپهن زیلایی کرده بود بر حمایت استان از طرح های نو و خلاق در حوزه های مختلف تاکید کرد.
حسینی گفت: استان قابلیت های مختلفی در همه بخش ها از جمله کشاورزی دارد که بر حمایت از توسعه چنین طرح هایی حمایت می کنیم.
گفتنی است برخی از افراد مشکلات در حوزه طرح تفضیلی داشتند که توسط مدیرکل حوزه استاندار پیگیری شد.
برخی ها هم درخواست ملاقات عمومی با شخص استاندار را داشتند که با رعایت اولویت و زمانبندی اقدامات لازم در این خصوص صورت می گیرد.
این دیدارها که حدود ۳ ساعت به طول انجامید تمامی مراجعه کنندگان به صورت جداگانه مسائل و خواسته های خود را مطرح کردند و دستور لازم برای رفع مشکلات داده شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت