پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1402 ساعت 18:07:: شناسه خبر: 140101

آغاز هفته تربیت بدنی در شهرستان کهگیلویه با عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ،اعضای شورای اداری،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه به همراه کارکنان اداره، بسیج ورزشکاران، روئسای هئیت های ورزشی شهرستان و جامعه ورزش شهرستان ضمن غبارروبی، عطرافشانی و اهدای گل با آرمان های والای آنان تجدید میثاق کردند.

صدای جنوب:

ناصر رمضانی رئیس ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه،کارکنان اداره ورزش و جوانان،روئسای هئیت های ورزشی شهرستان و جامعه ورزش شهرستان کهگیلویه با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

رمضانی با اشاره به اینکه آسایش و امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران می باشد گفت: امروز ثمرات و برکات خون شهدا موجب شده تا نظام اسلامی مستحکم تر از گذشته و سرافرازانه در زمینه های مختلف خوش بدرخشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با اشاره به مهمترین برنامه های این هفته گفت: غبارروبی شهدا،اهدای خون توسط کارکنان و هیئت ها،شرکت در نماز جمعه،افتتاحیه چمن مصنوعی برج علیشیر وسالن ورزشی درغک،تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار،همایش پیادروی همگانی،کوهنوری وبرگزاری متعدد مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه های این هفته می باشد.

رمضانی در پایان گفت: به مناسبت این هفته کلیه اماکن ورزشی شهرستان در روز شنبه (۲۹/۷/۱۴۰۲) به صورت رایگان در اختیار همشهریان قرار می گیرد.

گ

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت