پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1402 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 140103

هشدار امام جمعه دهدشت به اسراییل/جبهه مقاومت منطقه را گورستان صهیونیست‌ها خواهد کرد

امام جمعه کهگیلویه گفت: دست مقاومت بر ماشه است، اگر صهیون دست از جنایات بر ندارد جنگ فراگیر خواهد شد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت به بررسی شبهه‌های ایجاد شده در کشور که منجر به گسل اجتماعی می‌شوند پرداخت و اظهار کرد: از جمله این شبهه‌ها، شبهه‌های مذهبی، سیاسی، حقوقی و اقتصادی هستند که می‌گویند حمایت ایران از فلسطین مسئله حکومتی است و مردم ایران با حکومت خود همفکر نیستند، به این‌ها می‌گوییم، کسانی این روزها به میدان آمدند و میلیون‌ها انسانی که برای شرکت در جنگ غزه مقابل صهیونیسم ثبت‌نام کردند، این‌ها مردم این کشور نیستند؟

امام جمعه کهگیلویه افزود: در مسئله حقوقی برخی ناآگاهانه و بریده از تاریخ از روی احساس می‌گویند غزه شروع کننده جنگ بود، اولا که غزه نبود دوما این‌ها سال‌ها جفا کردند و آیا مردم غزه حق دفاع از کشور خود را ندارند؟ آیا حق دفاع از قبله اول مسلمانان را ندارند؟ و اگر حماس شروع کننده باشد کاری درست و به جا و به موقع انجام داده است، تا کی باید مسلمانان شاهد بی‌حرمتی به زن و بچه مسلمان باشند.

وی شکست سنگین اطلاعاتی صهیونیست را بی‌نظیر در تاریخ عنوان و با بیان این‌که قدرت پوشالی آن‌ها از بین رفت گفت: امروز جریان کوچک مقاومت به نام حماس کاری کارستان کرد و در تاریخ ماندگار شد و همه شاکله‌های سیاسی، نظامی و اطلاعاتی صهیونیست به هم خورد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که امروز همه استکبار جهانی به صحنه‌ آمده‌اند و دشمن در تلاش است مثل همیشه فضای رسانه‌ای را به دست بگیرد و واقعیات را وارونه جلوه دهد گفت: از این به بعد فضا به سمتی پیش رود که دشمن باید عقب نشینی‌کند یا این‌که جبهه مقاومت تا تمام کردن کار رژیم غاصب سکوت نخواهد کرد.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که جامعه جهانی برای محکومیت این رژیم غاصب باید تصمیم عاجل بگیرد بیان کرد: به حکام کشورهای منطقه توصیه می‌کنیم تا در آتش بی‌تابی مردم نسوختید تصمیم عاجل بگیرید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که آمریکا تصمیم‌گیرنده اصلی رژیم غاصب است گفت: بدون تعارف از این‌جا و همه جمهوری اسلامی این ندا بلند است دست مقاومت روی ماشه است، صهیون دست از جنایت برندارد جنگ فراگیر خواهد شد.

وی عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل یقین دارند در صورت حمله زمینی در هر حجم و هر وسعتی منجر به ورود عملی دیگر بازیگران جبهه مقاومت خواهد شد.

حجت‌الاسلامی وحدانی‌فر گفت: رژیم غاصب بداند وقتی درگیری به مرحله تهدید موجودیت حماس رسید جبهه مقاومت منطقه را گورستان صهیونیست‌ها خواهد کرد.

امام جمعه کهگیلویه اظهار کرد: ما اجازه نمی‌دهیم موجودیت حماس به عنوان لشکر مقدم و پیشانی مبارزه رژیم کودک‌کش از بین برود.

وی گفت: ما آماده این هستیم در هر ابعادی جبهه مقاومت را تقویت کنیم و آمریکایی‌ها باید اتاق مشترک جنگ در فلسطین اشغالی را رها کنند و به خلیج خوک‌ها برگردند، اگر این اتفاق نیفتد همه منافع آمریکا را در منطقه به مخاطره خواهیم انداخت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که ما بعد از عاشورا تصمیم گرفتیم که پای عهد بایستیم و ایستاده‌ایم گفت: صبر استراتژیک ما بهانه‌ای برای دشمن نشود که چنین کارهایی انجام بدهد، این صبر اندازه‌ای دارد.

امام جمعه کهگیلویه از وزیر امور خارجه تشکر کرد و با بیان این‌که هم مرد میدان و مرد دیپلماسی است تصریح کرد: دست بر ماشه از جایگاه عزت و قدرت در سفرهای مختلف، مواضع جمهوری اسلامی را بیان کرد.

وی با بیان این‌که اراده ربوبی بر محو شدن رژیم غاصب است گفت: طوفان‌الاقصی همه معادلات این‌ها را به زد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که در این برهه حساس همه باید نسبت به امورات مسلمین اهتمام جدی داشته باشیم خواستار کمک‌های مالی برای مردم غزه شد.

وی ولادت امام حسن عسکری و حضرت فاطمه معصومه(س) را تبریک گفت.

امام جمعه کهگیلویه ضمن گرامیداشت هفته ورزش، از ورزش همگانی به عنوان یک فرصت برای نشاط و شادابی در جامعه نام برد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت