پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1395 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 14017

روزی بیادماندنی برای مردم دیشموک/کلنگ زنی فاز سوم پروژه گازرسانی باحضور معاون وزیر نفت

حضور عراقی معاون وزیر نفت و مدیران ارشد استان و شهرستان در این برنامه، روزی به یاد ماندنی را برای بخش های چاروسا و دیشموک به یادگار خواهد گذاشت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه در جمع خبرنگاران گفت: با کلنگ زنی پروژه گاز رسانی بخش های چاروسا دیشموک، یکی دیگر از آرزوهای مردم این مناطق به واقعیت پیوسته و در آستانه تحقق قرار می گیرد.
علی پوزش اظهار داشت: حضور عراقی معاون وزیر نفت و مدیران ارشد استان و شهرستان در این برنامه، روزی به یاد ماندنی را برای بخش های چاروسا و دیشموک به یادگار خواهد گذاشت.
وی افزود: پروژه گاز دیشموک، چاروسا، قلعه دختر با حدود ۷۴ کیلومتر تا دیشموک و ۳۲۵ کیلومتر برای ۱۰۸ روستای بالای بیست خانوار و دو شهر دیشموک و قلعه رییسی با ۴۵ میلیارد تومان در سه فاز شروع شده است.
پوزش با اشاره به اینکه فاز اول با ۸/۵ کیلومتر از طولیان شروع و هفتاد درصد آن انجام شده است، افزود: فاز دوم تا قلعه کلات در حال انجام است و فاز سوم از فردا با کلنگ زنی نمادین در روستای انجیره شروع می گردد، تمام طراحی ها، خرید تجهیزات و اجرای این پروژه با پیمانکار می باشد.
فرماندارکهگیلویه با اشاره به اینکه این پروژه تامین اعتبار شده، افزود:با اراده جدی دولت تدبیر و امید بویژه دکتر خادمی استاندار و پیگیری های مصرانه نماینده مجلس سردار هاشمی پور و توجه ایشان به زیر ساخت های شهرستان  درسال ۹۶ حداقل در دو شهر هدف این پروژه یعنی دیشموک و قلعه رییسی شاهد روشن شدن شعله گاز خواهیم بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت