پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آبان 1402 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 140176

کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول جوجه ریزی در کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه اول جوجه‌ریزی کشور توسط این استان خبر داد.

صدای جنوب:

کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست جوجه‌ریزی در کشور/ رونق صنعت طیور در دستور کار است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه نخست کشوری این سازمان در شاخص جوجه‌ریزی و در بین همه استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در جمع خبرنگاران با عنوان این موضوع که کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول جوجه‌ریزی در کشور را کسب کرده است، گفت: در برش استانی که برای سهمیه جوجه‌ریزی مهر ماه استان‌های کشور در نظر گرفته شده بود، استان کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱۰ درصد تحقق عملکردی رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این در حالی است که در ماه‌های گذشته شهریور و مرداد نیز بالاتر از ۱۰۰ درصد جوجه‌ریزی در ۱۲۵ واحد مرغ گوشتی فعال این استان انجام شده بود.

معتمدی‌پور با اشاره به رشد قابل توجه جوجه‌ریزی در ماه‌های اخیر تصریح کرد: حمایت از صنعت طیور و سرمایه‌گذاری در این زمینه موجب رونق تولید و توسعه آن در استان شده و با شروع به کار دو زنجیره کامل مرغ در استان شاهد افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و همچنین افزایش تولید مرغ گوشتی خواهیم بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این موفقیت مهم در صنعت طیور استان با تلاش و همراهی دست‌اندرکاران تولید و همه همکاران به خصوص مجموعه معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان و تلاش‌های شبانه‌روزی تولیدکنندگان بخش طیور در استان حاصل شده است.

 

برپایه گزارش صدای جنوب، موفقیت هاودستاوردهای جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در ماه های اخیر هفتگی شده و این دستاوردها همچنان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت