پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آبان 1402 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 140266

ضرب العجل، هشدار و توصیه، سه نکته سخنان فرماندار جدید کهگیلویه در نخستین جلسه شورای اداری

نخستین نشست شورای اداری کهگیلویه باحضور فرماندار جدید این شهرستان برگزار شد.

صدای جنوب:

سید حمزه محقق‌زاده در جلسه شورای اداری با توجه به انتخابات پیش‌رو، اصول چهارگانه رهبر انقلاب را یادآور شد و با بیان این‌که مجریان انتخابات، این مهم را مد نظر داشته باشند اظهار کرد: عملکرد مسؤولان باعث می‌شود مردم پای صندوق‌های رای بیایند یا نیایند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: هیچ مدیری حق ندارد از اموال دولتی در انتخابات له یا علیه کسی استفاده کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود پروژه‌های شهرستان را یادآور شد و با بیان این‌که عمر برخی از این پروژه‌ها به ۴۰ سال بر می‌گردد و هم‌چنان به قوت خود باقی هستند گفت: از هر طرف نگاه کنیم ورودی‌های دهدشت مشکل‌‌آفرین هستند، شهرداری دهدشت با اجرای برنامه‌ریزی دقیق این مهم را در دستور کار قرار دهد.

محقق‌زاده وضعیت همه شهرهای کهگیلویه را نیازمند تحول اساسی خواند و بیان کرد: خیلی از پروژه‌ها نیاز به اعتبار ندارند و نیاز به خلاقیت دارند.

وی با بیان این‌که مشکل استان ما کمبود اعتبار نیست، محرومیت را ناشی از گروه‌های سیاسی و جناحی عنوان و اظهار کرد: موضوعات قومیتی سهم‌های مهلک منطقه ما هستند که باعث کدورت در بین مسؤلان می‌شود و به جامعه هم تسری پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه به روند طولانی شدن زمین جدید بیمارستان دهدشت، خطاب به رییس اداره راه و شهرسازی گفت: این موضوع را تا چند روز آینده به صورت حل شده به فرمانداری گزارش دهید.

،در ادامه، سید علی‌اصغر پوربهشت  با توجه به آغاز هفته استکبارستیزی اظهار کرد: انتظار داریم دستگا‌ه‌ها در مناسبت‌های مختلف فضاسازی متناسب با موضوع داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با بیان این‌که امروز استکبار جهانی ابهامات زیادی به وجود می‌آورد و مسائل را وارونه جلوه می‌دهد گفت: تکلیف ما در این روزهای جبهه مقاومت مشخص است و به عنوان مسؤول ولایتمدار جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان این‌که علی‌رغم همه زحمت‌های دولت‌ها، اما هنوز محرومیت شهرستان کهگیلویه هم‌چنان وجود دارد گفت: رفع این محرومیت از عهده یک نفر بر نمی‌آید و نیاز است با همدلی و روحیه جهادی و همراهی فرماندار جدید، شاهد جهش خوبی در رفع محرومیت باشیم.

پوربهشت با یادآوری ۱۳ آبان، خواستار همراهی همه مسؤولان در اجرای برنامه‌های این روز باشکوه شد.

 

ایمان قنبری مسؤول ستاد نماز جمعه دهدشت نیز در این جلسه ضمن ابراز گلایه از حضور کمرنگ مدیران در نماز جمعه گفت: خروجی تمام ادارات باید تقویت نظام باشد و انتظار می‌رود در دولت انقلابی، مجموعه ادارات حضور بیشتری در نماز داشته باشند.

وی افزود: امام جمعه در خطبه‌‌ها به صورت مکرر مطالبه‌گری برای رفع مشکلات دارند و حضور مدیر در مصلای نماز جمعه تاثیرگذار خواهد بود.

قنبری خاطرنشان کرد: نماز جمعه مربوط به کل شهرستان است و همه ادارات خودشان را متعلق به نماز جمعه بدانند.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت