پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1402 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 140384

عرضه کننده خارج از شبکه کنسانتره در گچساران نقره داغ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرعامل شرکتی برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره ۲ هزار میلیارد ریال جریمه شد.

صدای جنوب:

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرعامل شرکتی برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره ۲ هزار میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: پرونده شرکت تولید کنسانتره که ۱۱هزار و ۲۷۱ کیلوگرم انواع نهاده های دامی را دریافت کرده بود در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی گچساران رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شرکت قرار بود ۱۲ هزار و ۲۰۷ تن کنسانتره تولید و به ۶ شهرستان گرمسیری عرضه کند که شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و بر اساس گزارش اداره جهاد کشاورزی متوجه شد شرکت از این مقدار ۲ هزار و ۲۵۷ تن را تحویل نداده است.

لقمانی گفت: شعبه اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و حکم به عرضه این کالاها به نرخ رسمی در شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرعامل این شرکت با توجه به نداشتن سابقه تخلف به پرداخت ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

جهاد کشاورزی در گزارشی به تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلف شرکتی برای دریافت نهاده های دامی شامل جو، ذرت، سویا و سبوس با قیمت دولتی و اجرا نکردن کامل تعهد را خواستار شد.

نظرات

  1. اسد گفت:

    اگر می‌خواهند عدالت رعایت شود باید شرکت مذکور را مجبور کنند نهاده مذکور را به همان قیمت تحویل دهد وگرنه جریمه که دردی از دامدار را درمان نمیکند ضمنا جهاد کشاورزی چرا با چنین شرکتی قرار داد بست در حالی که از همان ابتدا مشخص بود این شرکت جوابگو نیست

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت