پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آبان 1402 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 140551

معرفی برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه گویی کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با اختتامیه مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کهگیلویه و بویراحمد ١٢ قصه گو به مرحله انتخاب آثار برای بخش کشوری راه یافتند.

صدای جنوب؛

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت:   جشنواره بین المللی قصه گویی در کهگیلویه و بویراحمد دیروز با اجرا و داوری ۴۰ اثر راه یافته به مرحله نهایی در گچساران آغاز شد.
کبری اخلاقی نیا ا فزود: از میان این تعداد اثر، با رای هیت داوران ۱۵ اثر برتر در بخش‌های مختلف معرفی و امروز از صاحبان این آثار تجلیل شد.
وی اضافه کرد: این جشنواره در حوزه‌های مختلف از جمله کودک، نوجوانان، بزرگسالان، پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با محوریت قصه‌های قرآنی، دینی، مذهبی، روایت اراده‌ها، آزاد و نام آوران برگزار گردید.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: بخش‌های سردار سلیمانی، جایزه ویژه لبخند و غزه از بخش‌های ویژه این جشنواره بود.


همزمان با اختتامیه مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کهگیلویه و بویراحمد ١٢ قصه گو به مرحله انتخاب آثار برای بخش کشوری راه یافتند.
در آیین اختتامیه جشنواره قصه‌گویی ۱۲ قصه گو به مرحله کشوری راه یافتند.
بر این اساس برگزیدگان، در بخش بزرگسالان، ملی(مدرن و کلاسیک) بهار حسین پور رتبه اول از یاسوج را کسب کرد و فاطمه محمدی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کبکیان رتبه دوم و سید احسان سعیدی نسب مربی کتابخانه سیار روستایی دهدشت رتبه سوم را کسب کردند.
برگزیدگان ملی(مدرن و کلاسیک) بخش نوجوان این جشنواره را صبا سعیدی رتبه اول ، دیانا یوسفی رتبه دوم و ایلدخت منصوری رتبه سوم هر سه از مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج کسب کردند.


در بخش بزرگسال آیینی سنتی، هیات داوران هیچ کدام از شرکت کنندگان را حائز رتبه اول ندانست و شیلا شکوهی از گچساران برگزیده دوم و کیخسرو طاهری از شهرستان باشت نیز در بخش بزرگسال شایسته تقدیر این این جشنواره معرفی کرد.
در بخش ملی- آیینی- سنتی نوجوانان نیز راحیل حیدری از مرکز فرهنگی هنری ۲ گچساران رتبه اول، سونیا آروسی از مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج رتبه دوم و زینب طاهری از شهرستان باشت رتبه سوم این بخش را کسب کردند.
در بخش ملی پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها و همچینی زبان اشاره هیات داوران هیچ اثری را حائز رتبه ندانستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت