پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آبان 1402 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 140597

خوش حسابی شهرداری دوگنبدان در پرداخت حقوق کارکنان

یکی از مهمترین اقدامات سال گذشته تاکنون شهرداری دوگنبدان، پرداخت به موقع حقوق کارکنان و خوش حسابی این نهاد خودگردان بوده است.

صدای جنوب؛

یکی از مهمترین اقدامات سال گذشته تاکنون شهرداری دوگنبدان، پرداخت به موقع حقوق کارکنان و خوش حسابی این نهاد خودگردان بوده است.
این خوش حسابی منجر شده شهرداری دوگنبدان بدون هیج مطالبه حقوقی رکورد خوبی را از خود میان ۱۷ شهرداری کهگیلویه و بویراحمد بر جای بگذارد.
به گزارش صدای جنوب؛ سرپرست رئیس اداره مالی و ذیحساب شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ در شهرداری دوگنبدان ۱۴۸ میلیارد تومان بوده که تقریباً حدود ۱۹۸ میلیارد تحقق یافته است.
میثم نارکی بیان کرد: این میزان تحقق بودجه در شهرداری دوگنبدان یک رکورد بی‌نظیر محسوب می‌شود.
ذیحساب شهرداری دوگنبدان با اشاره به رکورد ۵۰ میلیارد تومانی در بودجه شهرداری تصریح کرد: تاکنون بودجه شهرداری دوگنبدان ۱۴۸ میلیارد تومان بوده که با این تحقق شاهد جهش ۵۰ میلیارد تومانی آن بودیم.
نارکی عنوان کرد: امسال نیز بودجه تقریباً ۲۲۰ میلیارد تومانی برای شهرداری دوگنبدان پیش بینی شده که امید می‌رود این نیز محقق شود.
سرپرست رئیس اداره مالی با اشاره به پرداخت حقوق پرسنل شهرداری دوگنبدان گفت: خوشبختانه در حال حاضر پرداخت حقوق پرسنل شهرداری دوگنبدان به روز است و مطالبه حقوقی نداریم.
نارکی خاطرنشان کرد: فقط سه ماه اضافه کار پرسنل مانده که تلاش می‌شود این نیز به روز گردد.
ذیحساب شهرداری دوگنبدان بیان کرد: اضافه کار نیز مبنای آن بر وصول مطالبات صورت گرفته، وصول آن از محل صرفه‌جویی است.
وی افزود: پرداخت حقوق و مزایا خرجی‌های روزانه شهرداری و مخارج داخلی آن فقط از منابع داخلی (عوارضات) استفاده می‌شود، شهرداری‌ها خودگردان بوده و کمک‌های دولتی کم و به ندرت برای آنها صورت می‌گیرد.
سرپرست رئیس اداره مالی و ذیحساب شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: در چند ماه اخیر کمک‌های دولتی به شهرداری صورت نگرفته و سازمان شهرداری‌ها نیز کمک‌هایی را انجام نداده‌اند، به نوعی در حال خودکفا کردن شهرداری‌ها از لحاظ درآمد هستند.
وی ادامه داد: وصول مطالبات به سختی صورت می‌گیرد، شهرداری‌ ها نیز دچار مشکل هستند و شهرداری دوگنبدان نیز از این قاعده مثتسنا نیست.
نارکی ادامه داد: تاکنون مردم گچساران همراهی خوبی با شهرداری دوگنبدان داشته زیرا این نهاد را از خود می‌دانند و مطلع هستند عوارضاتی که پرداخت می‌شود به نوعی با اجرای خدمات و اقدامات مناسب در شهر به خود آنها باز می‌گردد، جا دارد از همراهی خوب مردم گچساران تقدیر و تشکر کرد.
سرپرست رئیس اداره مالی با اشاره به حضور ۵۱۳ پرسنل در این شهرداری تصریح کرد: هر ماه حدود ۱۳ الی ۱۴ میلیارد تومان حقوق به پرسنل شهرداری دوگنبدان پرداخت می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت