پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آبان 1402 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 140733

قشون کشی برخی نامزدهای انتخابات مجلس در کهگیلویه بزرگ و خطری که آرامش جامعه را تهدید می کند

مشارکت پرشور مردم درانتخابات و رعایت قانون ازسوی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ دو اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

صدای جنوب:

کارزار تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج ماه قبل از زمان برگزاری این انتخابات سوالات زیادی را بوجود آورده است.  قشون کشی این نامزدها به شهرها و روستاهای مختلف تحت عنوان دعوت فلان لیدر و قلان خانواده و یا حضور در مراسم فاتحه خوانی نشان میدهد که برخی نامزدها بی خیال دستگاه های نظارتی و شورای نگهبان شده اند و عملا تبلیغات زودهنگام را شروع کرده اند.

حال سوال اینجاست آیا تبلیغات انتخابات ممنوع نیست و این نامزدها با چه منطقی از چرام و سرفاریاب و دشمن زیاری و بهمئیی و چاروساودیشموک و لنده قشون کشی می کنند و خود و لیدرهای شان برای دیگر نامزدها شاخ و شانه می کشند.

آیا دستگاه های نظارتی  به تبلیغات زودهنگام این افراد که می تواند زمینه تنش در جامعه رابوجود بیاورد ورود کرده و یا خواهند کرد؟

چگونگی تبلیغات این افراد و هیاهوی رسانه های فیک  در ارزش دادن به برخی لیدرهای نخودی که جزء منفعت شخصی هیچ ارزشی برای توسعه کهگیلویه بزرگ قائل نیستند زنگ خطری است که امیدواریم دستگاه های نطارتی ضمن رصد به موقع اقدام قاطع نمایند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت