پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1402 ساعت 13:09:: شناسه خبر: 141261

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه:

هدف اصلی برنامه‌های ایام فاطمیه, ارتقای بینش دینی و اعتقادی مردم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه ضمن تسلیت ایام فاطمیه,هدف اصلی برنامه‌های ایام فاطمیه را ارتقای بینش دینی و اعتقادی مردم دانست.

صدای جنوب:

جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع چگونگی برگزاری ایام فاطمیه در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه برگزار شد.
حجت الاسلام بهادری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه ضمن تسلیت ایام فاطمیه,هدف اصلی برنامه‌های ایام فاطمیه را ارتقای بینش دینی و اعتقادی مردم دانست.
وی در ادامه تصریح کرد:ایام فاطمیه یکی از مهم ترین مناسبت‌های مذهبی شیعیان است که در آن عاشقان و دلباختگان ائمه اطهار علیه السلام در عزای ام الائمه (س) به سوگواری و عزاداری می‌پردازند و با استفاده از ظرفیت بالقوه مبلغین و مبلغات , هیئات مذهبی، برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه, برگزاری مراسم عزاداری در مساجد و حسینیه ها، استقرار ایستگاه‌های صلواتی,موکب در میادین اصلی شهر ,نصب پرچم مشکی در ورودی شهرها و میادین,دسته روی و عزاداری در روز شهادت,اعزام مبلغ به روستاها و مدارس و توزیع پوستر مربوط به زندگی نامه و شهادت حضرت فاطمه (س) در میان عزاداران را از برنامه‌های شاخص مذهبی در این ایام برشمرد.
حجت الاسلام بهادری از همه ادارات و نهادها خواست که در هر چه باشکوهتر برگزار کردن ایام فاطمیه دوم تلاش کنند و با نصب پارچه مشکی در سردرب ادارات خود,اقدام نمایند.
وی در پایان گفت: مراسم دسته روی و عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) روز یکشنبه ۲۶ آذر رأس ساعت ۳عصر از میدان مرکزی شهر تا مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار می شود، که از همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم دعوت بعمل می آید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت