پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1402 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 141265

به میزبانی دهدشت و به مناسبت روز جهانی داوطلب/

همایش تجلیل از داوطلبان و خیرین هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

همایش تجلیل از داوطلبان و خیرین به مناسبت روز جهانی داوطلب در سالن اجتماعات جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

صدای جنوب:

در ابتدای  این همایش حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: کسی که در مشکلات به داد مردم می رسد عملش مصداق رفتار اولیا الهی و خداوند متعال است مثل کاری که شما انجام میدهید.

وی بیان کرد: کسی که رنجی را از دوش مردم برمی‌دارد با کسی که بار سنگینی را بر دوش مردم می گذارد با همدیگر متفاوت اند و کسی که برای مردم ناامنی ایجاد می‌کند ،سنگ اندازی می‌کند و مشکلات مردم را زیاد می کند رفتارش مصداق رفتار شیطان است .

امام‌جمعه کهگیلویه تصریح کرد: کار داوطلبانه در جمعیت هلال احمر کاری ارزشمند است و توفیقی است الهی که باید شاکر آن باشید ، شکر قرار گرفتن در مسیری که باعث خشنودی مردم است و مردم را از مشکلات نجات میدهد.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: این روز را به همه شما تبریک عرض می کنم و از همه شما تشکر می کنم. کار شما بسیار با ارزش است و قدر خودتان را بدانید و شاکر باشید.

حجت الاسلام سید جواد موسوی امجد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان نیژ ضمن تبریک روز جهانی داوطلبان از زحمات کلیه داوطلبانی که در طول سال خدمات ارزنده ای داشته اند تقدیر و تشکر نمودند

سید جواد موسوی امجد در ادامه  گفت : داوطلبان گل های معنوی جمعیت هلال احمر به شمار می روند و هرچه ایثار و فداکاری است، در وجود این عزیزان به عینیت رسیده است ، فعالیتهای داوطلبانه شما همانند فعالیت داوطلبانه انبیاست و سعی کنید خدمات شما بر پایه اصول و ارزش دین باشد .مطمئن باشید هرکاری اگر برای رضای خدا باشد باعث رشد و پیشرفت شما می شود و کارتان رونق می گیرد و به عمرتان برکت می دهد

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد  در ابتدای در این همایش افزود: از همه اعضای داوطلبی که در همه برنامه ها و طرح ها در تمام سال در کنار ما مشغول فعالیت هستند تقدیر و تشکر می‌کنم و روز ۱۴ آذرماه روز جهانی داوطلب را به همه جوانان، امدادگران و داوطلبان تبریک عرض می نمایم .

وی ادامه داد: داوطلب یعنی حس خوب، داوطلب یعنی روزهایی که خانمی انگشتر خود را به جبهه تقدیم می‌کرد و آنها ارزش‌هایی ایجاد کردند؛ که این ارزش‌ها باعث بقاء نظام جمهوری اسلامی ایران شد.داوطلب یعنی از خود گذشتن ،داوطلب یعنی عشق ،یعنی کار دلی، داوطلب یعنی بسیج ،داوطلب یعنی مخلصانه و بی ریا جان خودش را در کف دست گذاشت و در خط مقدم جبهه ها در مقابل دشمن مقاومت کرد ،داوطلبان یعنی همان ۳۰۰۰ امدادگری که از سوی جمعیت هلال احمر به مناطق جنگی اعزام شدند لذا از همین فرصت استفاده می کنیم و یاد و خاطره ۱۵ شهید امدادگر جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد را گرامی میداریم .

فلاحی دوست افزود:بیش از ۲ میلیون نفر داوطلب در کنار هلال احمر مشغول به خدمت رسانی به مردم هستند که از این تعداد زیادی از آنها اعضای جوان هستند.و جهت تسکین آلام بشیر در هر جا و مکانی که نیاز باشد بصورت داوطلبان به کمک مردم می آیند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت ها برای ما در حوزه داوطلبان خانه‌های هلال در سطح روستاها ، بخش ها وشهر ها است که ارائه خدمات به صورت شبکه ای گسترده و فراگیر و به عنوان خط مقدم دربحران ها و حوادث باعث سرعت بیشتر خدمت رسانی می باشد.

وی افزود:فعالیت های داوطلبی در استان قابل تقدیر است و اذعان کرد که در سال گذشته بیش از ۳۰۰۰نفر عضو داشتیم که با رشد ۴۰۰ درصدی به ۱۲۰۰۰نفر افزایش پیدا کردند.در سالجاری ۳ میلیارد تومان وام کم بهره و کمک هزینه درمانی به بیماران صعب العلاج در استان پرداخت کر یم .

فلاحی دوست تصریح کرد تکمیل و ساماندهی بانک تجهیزات پزشکی نظیر تخت بیمار ،ویلچر،دستگاه اکسیژن ساز وسایر موارد مورد نیازبرای بیماران صعب العلاح ارائه گردید و بیش از ۱۵۰ خانه هلال در روستاهای که دارای ظرفیت بالا بودند افتتاح گردید

وی گفت اعزام ۴۱ کاروان سلامت ومعیشت محور و توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی با کمک خیرین به نقاطق کم برخوردار داشتیم‌ و با رایزنی با خیرین مبلغ کمکی خیرین را ۱۰۰ میلیون را ۵۰۰ میلیون افزایش دادیم و بیش از ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات مرکز را به استان اختصاص دادیم .

فلاحی دوست گفت : امیدواریم جمعیت هلال احمر استان کما فی سابقه به عنوان حلقه وصل بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان به عنوان حمایت کننده و با توجه به نگاه ویژه هلال احمر در تسکین آلام بشری، بتواند قدم های اساسی در روزهای آتی بر دارد..

گفتنی است، از اعضای داوطلبان ،خیرین و خانواده معظم شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل بعمل آمد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت