پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آذر 1402 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 141375

شیرینی یلدایی پارسایی برای مردم کهگیلویه/

فراز بام خائیز قهرمان لیگ آیندگان پسر کشور شد

صدای جنوب: عصر امروز در آخرین مسابقه از نخستین دوره لیگ آیندگان پسر، دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و فولاد سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان ۶۰ دقیقه رقابت جذاب و تماشایی، این فرازبام بود که فاتح لیگ آیندگان شد و کاپ قهرمانی را با خود به خانه برد. در نیمه نخست […]

صدای جنوب:

عصر امروز در آخرین مسابقه از نخستین دوره لیگ آیندگان پسر، دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و فولاد سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان ۶۰ دقیقه رقابت جذاب و تماشایی، این فرازبام بود که فاتح لیگ آیندگان شد و کاپ قهرمانی را با خود به خانه برد.

در نیمه نخست این دیدار، نوجوانان هندبالیست بازی درخشانی در زمین به نمایش گذاشتند اما دهدشتی‌ها در حمله و ضد حمله موفق‌تر از طلایی‌پوشان بودند و همین امر باعث شد این نیمه ۱۴ بر ۱۰ به سود شاگردان مهدی آزاد منجیری به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز جدال هر دو تیم برای تصاحب کاپ قهرمانی صحنه‌های جذابی رقم زد اما در پایان این نوجوانان دهدشت بودند که توانستند با پیروزی برابر سپاهان با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ و کسب ۳ پیروزی و ۶ امتیاز کامل مرحله نهایی، نام خود را روی کاپ قهرمانی نخستین دوره لیگ آیندگان حک کنند.

سپاهان نیز با دو برد و ۴ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

لازم به ذکر است دو تیم مقاومت سیدالهشداء تهران و سنگ آهن بافق که در دور نهایی متحمل دو شکست شده بودند، بصورت مشترک رده سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

گفتنی است نخستین دوره لیگ آیندگان پسر از دهم مهر ماه با حضور ۲۰ تیم آغاز شد و امروز، ۲۸ آذر، با معرفی قهرمان به کار خود پایان داد..

صدای جنوب این شیرینی یلدایی پارسایی وسایر کادر شایسته فراز بام خاییز را به همه مردم استان  بویژه کهگیلویه بزرگ تبریک میکوید…

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت