پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 دی 1402 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 141479

امام جمعه کهگیلویه:

احداث سد آبریز نیازمند توجه ویژه مسئولان است

امام جمعه شهر دهدشت با بیان اینکه همه ما باید همت کنیم و مسأله آبریز را حل کنیم، تصریح کرد: سد آبریز در مقابل سد مارون برکه‌ای بیش نیست و آبریز تحقق کشاورزی، شغل و چرخش زندگی است.

صدای جنوب:

امام جمعه شهر دهدشت گفت: احداث سد آبریز به عنوان حق مردم کهگیلویه نیازمند توجه ویژه مسوولین است.
حجت‌الاسلام علی وحدانی فر عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری کهگیلویه افزود: دولت سیزدهم در رابطه با پیشرفت همه جانبه کشور استفاده از ظرفیت جوانان، مدیران متخصص و جوان، سلوک ساده زیستی و کاهش تشریفات عملکرد خوبی داشته است.
وحدانی فر با بیان اینکه این دولت در عصر سختی قرار گرفته، خاطر نشان کرد: دولت نمره خوبی در حوزه عمران گرفته است.
وی در رابطه با وضعیت شهرستان کهگیلویه در طی سالیان گذشته افزود: متأسفانه نگاه متوازنی نسبت به استان نشده است.
وحدانی فر خاطرنشان کرد: بجز نگاه فرهنگ که این شهرستان خود همیشه مذهبی و سنتی بوده در بقیه حوزه‌ها فاصله فراوانی با توسعه وجود دارد.
امام جمعه شهر دهدشت با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساختی، اظهار کرد: شهرستان کهگیلویه در حوزه راه شرایط خوبی ندارد.
وی بیان داشت: اگر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بزرگ است، پس شهر مادر است و باید به ادارات مادر از جمله محیط زیست، شبکه بهداشت، هلال احمر و سایر ادارات نگاه ویژه‌ای نیز شود.
حجت‌الاسلام وحدانی فر به پل ارتباطی بین استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان اشاره کرد و گفت: پل «تنگ چویل» پلی است که اگر به داد آن نرسیم ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه برای نظام دارد که در حال حاضر با ۲۰ میلیارد هزینه می‌توان این پل را تعمیر و مسیر ارتباطی برقرار شود.
امام جمعه دهدشت با اشاره به پیشرفت خوب پل «رود سمه» تأکید کرد: این پل برای تکمیل نیاز به حمایت بیشتری دارد و با تزریق بودجه و اتمام پل محرومیت در این منطقه کمتر خواهد شد.
وحدانی فر به شاخص‌های محرومیت‌ها در دیشموک اشاره کرد و گفت: پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان مانند پمپاژ رود سمه و بهسازی و آسفالت راه‌های ۲ و ۳ کیلومتری زیادی وجود دارد که واقعاً از شرایط مطلوبی برخوردار نیست.
امام جمعه دهدشت با اشاره به منطقه حفاظت شده خاییز گفت: زیستگاه خاییز نیاز به نیرو و اعتبارات کافی دارد.
امام جمعه شهر دهدشت با بیان اینکه همه ما باید همت کنیم و مسأله آبریز را حل کنیم، تصریح کرد: سد آبریز در مقابل سد مارون برکه‌ای بیش نیست و آبریز تحقق کشاورزی، شغل و چرخش زندگی است.
حجت الاسلام وحدانی‌‌فر گفت: در رابطه با «سد کوهبرد» فاز اول آن به بهره‌برداری رسیده و در حال آبگیری است، ولی متأسفانه شبکه‌های پایین دستی آن اجرایی نشده است.
وی سد «سرپری» را برای دهدشت بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این سد یک دریاچه مصنوعی برای دهدشت بوده و هفتگی وضعیت پروژه سد «سرپری» را پیگیری خواهم کرد.
امام جمعه دهدشت با اشاره به جاده پاتاوه دهدشت بیان داشت: قشر مستضعف نمی‌توانند از این مسیر استفاده کنند، زیرا اتوبوس در این مسیر تردد ندارد.
وی با تأکید بر پرداخت به موقع تسهیلات کمیته امداد و بهزیستی، گفت: متأسفانه بانک‌ها زیر بار پرداخت این تسهیلات نمی‌روند و این با سیاست‌های دولت منافات دارد

کبنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت