پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 دی 1402 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 141559

بازدید میدانی کارگروه اقتصادی استان از بازار یاسوج

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از بازار سطح شهر یاسوج بازدید کردند.

صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از بازار سطح شهر یاسوج بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، در راستای نظارت بر بازار و کنترل قیمتها، سید احسان عسگری و سید علی معتمدی پور به همراه کارگروه اقتصادی استان از بازار میوه و تره بار و همچنین مواد پروتئینی سطح شهر یاسوج به صورت میدانی بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در حاشیه این بازدید که در ساعات پایانی روز انجام گرفت، ضمن قدردانی از زحمات جهاد کشاورزی در راستای نظارت بر بازار گفت: برخی واحدهای میوه و تره بار، میوه‌های ضعیف و درجه دو و سه را به عنوان درجه یک با قیمت مصوب به مردم عرضه می‌کنند که ضمن اصلاح قیمت و ارائه تذکر‌های لازم، برای تعدادی نیز پرونده تعزیراتی تشکیل شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به راه اندازی سامانه رهتاب در استان اظهار داشت: سامانه ای به نام سامانه رهتاب (راهکار هوشمند مدیریت و بهینه سازی زنجیره کالاهای اساسی) با هدف کنترل و نظارت الکترونیکی بر قیمت‌ ها، توزیع عادلانه کالاها و تنظیم بازار کالاها و اقلام ضروری به زودی در استان شروع به کار خواهد کرد که امکان خرید امن و راحت برای اقشار مختلف، کنترل قیمت و رصد کالاها و جلوگیری از احتکار و قاچاق را به دنبال خواهد داشت.
گفتنی است مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون اقتصادی سازمان اطلاعات، معاون بهبود تولیدات دامی و مدیر توسعه بازرگانی سازمان، مدیر محترم جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد، مدیرکل تعاون روستایی استان، بازرسین تنظیم بازار شهرستان، نماینده اداره تعزیرات حکومتی، نماینده صمت، رئیس اتاق اصناف و مسئول صنف میوه و تره بار، عسگری و معتمدی پور را در این بازدید همراهی می کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت