پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 دی 1402 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 141567

ویژه برنامه‌های هفته مقاومت در کهگیلویه تشریح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: ۸۴ عنوان برنامه طی هفته مقاومت در این شهرستان اجرا می‌شود.

صدای جنوب:

نشست شورای اداری کهگیلویه با موضوعیت گرامیداشت هفته مقاومت و بزرگداشت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر در سالن کنفرانس سپاه این شهرستان برگزار شد.

سید علی‌اصغر پوربهشت _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه _ در این نشست با اشاره به در پیش بودن چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: برنامه‌های هفته مقاومت از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه با شعار “شهید القدس” آغاز می‌شود.
وی به ضرورت برگزاری گرامیداشت هفته مقاومت و مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین و گروه اندکی از جبهه مقاومت در مقابل با استکبار را یادآور شد و افزود: اگر امروز شاهد تسلیم استکبار در مقابل جبهه مقاومت هستیم می‌توانیم به جرعت بگوییم به برکت جبهه ای بود که حاج قاسم سلیمانی راه انداخت.
پوربهشت خاطرنشان کرد: ۸۴ عنوان برنامه برای هفته مقاومت در شهرستان و بخش‌ها تدارک دیده شده است.
وی از اجرای پویش های سرباز قرآن و پویش هم عهدی سبز، برنامه محوری با حضور قاریان برجسته شهرستانی و استانی، تجلیل از افراد برتر قرآنی در شهرستان، کاشت ۶۳ نهال مثمر توسط هر پایگاه مقاومت، اجرای مراسم یادبود شهدای شهرستان و حاج قاسم سلیمانی، گرامیداشت یاد و خاطره ۷۲ شهید حومه شرقی در روستای دستگرد، یادواره شهدای بخش دیشموک، پویش انجام خدمات عام المنفعه مردمی، اهدای ۸۰ سری جهیزیه به صورت رایگان در اختیار زوج های جوان دهدشت و بخش سوق، توزیع ۲۳۰ سری جهیزیه در نقاط مختلف شهرستان به عنوان بخشی از برنامه های هفته مقاومت نام برد.
وی از واکسیناسیون دام بصورت رایگان در بخش چاروسا، اجرای برنامه‌های تئاتر و سرود در نقاط مختلف شهرستان، همایش پسران و دختران حاج قاسم و نیز پویش نسل سلیمانی از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته مقاومت در سطح شهرستان کهگیلویه نام برد.
پوربهشت با اشاره به فرارسیدن به ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: این بانوی بزرگوار بهترین الگو برای بانوان ما است.
وی از برگزاری جشن ها، نشست تخصصی میلاد کوثر با حضور مسئولان، دوره های تربیت راویان جایگاه زن در اسلام و مقایسه با غرب، نشست های روشنگری، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و علمی با موضوع نقش زنان در پیشرفت جمهوری اسلامی، برپایی مواکب فرهنگی و هنری در میادین اصلی و نمایشگاه با رویکرد تربیتی به عنوان برنامه های محوری هفته زن در سطح شهرستان کهگیلویه نام برد.
 پوربهشت با بیان اینکه ۹ عنوان برنامه جانبی در این هفته برگزار می‌شود گفت: این برنامه ها شامل برگزاری مسابقات ورزشی بانوان، جشنواره فرهنگی و هنری خانواده ایرانی، برپایی میز خدمت به زنان در سطح ادارات، برنامه عصر شعر با محوریت زن و خانواده، جشنواره دختران انقلاب، تجلیل از پرستاران، بهیاران و خواهران در حوزه جمعیت، برگزاری کافه گفتگو در مدارس با رویکرد تبیین جایگاه زن در اسلام، اردو یک روزه مادر و دختری، در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این جشن ها با محوریت گروه های جهادی برگزار می‌شود، گفت: گروه جهادی زینبیون جشن بزرگ روز زن را همراه با اهدای جهیزیه و جشن عروسی زوج های جوان در در سطح شهر دهدشت برگزار خواهد کرد.
سید حمزه محقق زاده _ فرماندار کهگیلویه _ در این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامی‌داشت هفته مقاومت، اظهار داشت: عملکرد حاج قاسم در طول عمر با برکتش باعث شده که یک چهره فرامنطقه‌ای و جهانی شود.
وی از شهید سلیمانی به عنوان یک فرمانده دانا و باهوش نام برد و گفت: علاوه بر این او یک انسان کامل بود و این نشان دهنده اوج مکتب اسلام است.
محقق زاده با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مختلف و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی کوچک‌ترین وظیفه‌ای است که می‌توانیم انجام دهیم، عنوان کرد: ادارات از جمله شهرداری موظفند فضای عمومی شهر را مهیا کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت