پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1402 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 142120

برای انتخابات ۱۱ اسفند زمینه شور انتخاباتی ایجاد شده است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ زمینه شور انتخاباتی در استان به خوبی ایجاد شده است

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده روز پنج شنبه در نشست کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان گفت: هر جایی که پای انقلاب در میان است مردم این استان به خوبی در صحنه هستند.
استاندار با بیان اینکه از شور انتخاباتی ایجاد شده استقبال می‌کنیم اما بر اجرای قانون تاکید داریم، افزود: نامزدهای انتخاباتی به عنوان کسانی که می‌خواهند در مجلس قانون وضع کنند باید خود در اجرای قانون مقدم و پرچمدار اجرای قانون باشند، این مهم به عنوان مطالبه عمومی در تبلیغات و نحوه معاشرت نامزدها مورد تاکید است‌.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها رعایت قانون را از نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان مطالبه کنند، گفت: بهترین روشی که رفتار قانونی از نامزدها داشته باشیم این است که کار را به خود آنها واگذار کنیم و قبل از اینکه مجریان قانون برای اجرای قانون به سراغ آنها بروند خود، قانون را رعایت کنند.
وی تاکید کرد که در انتخابات پیش‌رو کمترین پرونده متشکله را در دستگاه‌های نظارتی و هیات نظارت انتخابات داشته باشیم، ضمن اینکه به سراغ هر کسی که قانون را رعایت نکند هم خواهیم رفت.
استاندار در ادامه سخنان خود با قدردانی از اقدام سازمان صدا و سیما در راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی گفت: صدا و سیمای مرکز استان پیشتاز در راه‌اندازی این کانال‌ها بود.

وی بیان کرد از کاندیدای انتخاباتی می‌خواهم از فرصت پیش آمده در صدا و سیما نهایت استفاده را ببرند و در یک فضای اخلاقی به معرفی خودشان بپردازند، فضا را ملتهب نکنند و علیه همدیگر صحبت نکنند.
احمدزاده با بیان اینکه بار اصلی معرفی کاندیدای انتخاباتی بر عهده صدا و سیما است، گفت: از مدیرکل صدا و سیما تقاضا داریم در صورت فراهم بودن شرایط زمینه گفتمان میان نامزدهای انتخاباتی را فراهم کند.
وی بیان کرد: دولت برای افزایش مشارکت کارهای خوبی مانند جلسه با جوانان، بانوان، اقشار مختلف مردم، نشست با تشکل‌های دانشجویی، یادواره شهدا و کارهای متعددی انجام داده که در ایجاد شور و نشاط موثر است.
استاندار بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد شور و نشاط در استان خوب است امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم، در همه شعبات گرایش نامزدها خوب است و کمک می‌کند که همه مردم با دیدگاه های مختلف سیاسی پای صندوق های رای بیایند.
احمدزاده بیان کرد: دلمان می‌خواهد شور و اشتیاق مردم حفظ شود اما از نامزدها می‌خواهیم از تجمعاتی که منع قانونی دارند بپرهیزند و از هرگونه تبلیغات زودتر از موعد خودداری کنند.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات مورد تاکید است، گفت: همه پای بند به قانون و اصول اخلاقی باشند و خود نامزدهای انتخاباتی نقش محوری در سلامت انتخابات داشته باشند.
وی عنوان کرد: همه امکانات کشور بسیج شده تا شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند سال جاری باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت