پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1402 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 142223

پیام تبریک حجت الاسلام موحد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پیامی ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

صدای جنوب:

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پیامی ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسمه اله الرحمن الرحیم

سیزدهم رجب میلاد مظهر علم و عزت، عدالت و شجاعت ، نماد مردم داری ،اسد الله الغالب علی بن ابیطالب (ع) در ایران اسلامی به درستی و به یمن تولد آن امام همام روز پدر و مرد نامگذاری شده است.

علی (ع) مصباح ازلی و گوهر تابناک الهی است که از درون خانه کعبه پا به عرصه وجود گذاشت تا پرچم ضلالت و سیه روزی را از فراز کعبه بر زمین افکنده و بیرق هدایت جهانیان را همراه رسول مکرم اسلام و پس از آن بر افرازد و همچنان نام نامیش مایه امید و نوید همه مسلمانان است‌.

اینجانب در استانه چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی و ضمن گرامیداشت این دهه سراسر افتخار ،میلاد مسعود مولای متقیان،حضرت علی (ع ) و روز پدر و مرد را به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردان و پدران دیار کهگیلویه بزرگ تبریک و تهنیت عرض میکنم.

امیدوارم با تبعیت از ولایت آن عزیز در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی بیش از پیش کوشا باشیم.

سید محمد موحد
نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت